مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه نفت را دستکم نگرفتیم، گفت: استحقاق قهرمانی سوپرجام را داشتیم و به آن هم دست پیدا کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شایان مصلح پس از قهرمانی تیمش در سوپر جام فوتبال کشور اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستم در اولین حضورم در پرسپولیس به قهرمانی دست پیدا کنم. من برای اولین بار بود که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردم و برایم بسیار جالب بود.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نفت را دستکم نگرفتیم و برخلاف آنچه که همه می‌گفتند تیم شرایط خوبی ندارد، اما آنها مقابل ما بازی خوبی از خود ارائه دادند و مطمئنم اگر تمرینات بیشتری انجام می‌دادند و از آمادگی بهتری برخوردار می‌شدند، برای ما خطرناک‌تر بودند.

مصلح در خصوص لیگ هفدهم که هفته آینده آغاز خواهد شد، گفت: برانکو برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ هفدهم کرده و ما تلاش می‌کنیم همانند فصل گذشته که به قهرمانی دست پیدا کردیم، در لیگ هفدهم هم بتوانیم این قهرمانی را تکرار کرده و جام را بالای سر ببریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از حضور در پرسپولیس راضی هستید یا خیر؟ گفت: چند روزی که در پرسپولیس بودم، از تجربیات بزرگان تیم استفاده کرده و مطمئنم روزهای خوبی را در کنار بزرگان پرسپولیس و هواداران متعصب آن خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.