بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: ما فردا بازی سختی داریم. تیم شینزن در بازی اول شکست خورده و در صورت شکست این تیم حذف می شود و به همین دلیل بازی فردا حکم مرگ زندگی برای این تیم دارد و فردا ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهرداد جابری درمورد آخرین وضعیت و شرایط تیم گیتی پسند در رقابتهای فوتسال جام باشگاههای آسیا گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و برای یک بازی خوب همه بچه ها خود را آماده کردند.امیدوارم که مردم دعای خیر خودشان را از ما برندارند که فردا بتوانیم در یک بازی خوب و در خور شخصیت گیتی‌پسند نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی افزود: من سال قبل با تیم خوب مس سونگون بوده‌ام که امسال به تیم گیتی‌پسند دعوت شدم و خدا را شکر که علی افضل سرمربی این تیم به من اعتماد کردند و الان نزدیک به ۲ ماه است که من با این تیم تمرین می‌کنم و خدا را شکر تا این لحظه همه چیز خوب است و همه در آمادگی کامل بسر می‌برند و منتظر بازی فردا هستند.

بازیکن تیم گیتی پسند همچنین در مورد بازی فردا مقابل شینزن گفت: تیم شنزن تیم خوبی است و ما بازی سختی با این تیم داریم همانطور که اطلاع دارید این تیم بازی خود را در روز اول واگذار کرده و چیزی برای از دست دادن ندارد و می داند در صورت شکست از مسابقات حذف می شود و به همین دلیل با تمام وجود فردا بازی می کنند و این بازی برای این تیم حکم مرگ و زندگی دارد اما ما باید از همین فرصت استفاده کنیم و با یک بازی خوب و حساب شده پبروز شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.