کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: ما کاری به شرایط سایر تیمها نداریم و فقط به شراط و حال هوای تیم خود فکر می کنیم که ۳ امتیاز این بازی را بگیرم و گام محکمی برای قهرمانی برداریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد کشاورز کاپیتان تیم گیتی‌پسند اصفهان درمورد وضعیت و شرایط این تیم قبل از بازی با شنزن چین در رقابت‌‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت: خدا را شکر الحمدلله همه چیز خوب است، بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و همه با هم مصمم هستند که این تورنمنت را با پیروزی شروع کنند. ان‌شاءالله فردا برای اولین‌ پیروزی به میدان می‌رویم و از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که برای ما دعا کنند که این اتفاق صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط که برای نماینده چین پیش آمده از اخراج سرمربی و همچنین نبود پیمان حفیظی بازیکن ایرانی این تیم این موضوعات کمی شرایط را برای این تیم سخت کرده اما ما کاری به شرایط این تیم نداریم و فقط به شرایط حال و هوای تیم خود نگاه می‌کنیم. ما در بازی فردا به دنبال این هستیم که بهترین نمایش را از خود به جا بگذاریم و در مقابل این تیم پیروز شویم و فقط و فقط به تیم خودمان و سه امتیاز این بازی نگاه می‌کنیم.

کاپیتان گیتی پسند گفت: ما در این بازی‌ها فقط به دنبال کسب سه امتیاز و صعود به مراحل بعدی هستیم و به قهرمانی فکر می‌کنیم و اگر هم بتوانیم رکوردی را به نام ایران در این مسابقات به ثبت می‌رسانیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که تمام ایرانی‌هایی که در تیم‌های مختلف آسیایی در این تورنمنت حضور داشتند نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند،گفت: تمام ایرانی‌هایی که در تیم‌‌های خود بودند از بهترین‌های بازیکنان ایرانی هستند و انصافا تمام زحمت و تلاش خود را کشیده‌اند که متاسفانه یکسری اتفاقات ناخواسته در این مسابقات برای این تیمها صورت گرفته که نتوانستند نتیجه لازم را کسب کنند اما واقعا به آنها باید خسته نباشید گفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.