برنامه کامل مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال باشگاهی اسپانیا انتشاریافت که جدال ال‌کلاسیکو در تاریخ ۲۹ آذرماه سال جاری در سانتیاگوبرنابئو انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی اسپانیا موسوم به لالیگا امروز انتشاریافت.

برهمین اساس نخستین ال‌کلاسیکو امسال در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو قبل از کریسمس یعنی ۲۰ دسامبر(۲۹ آذر ۹۶ ) میان رئال و بارسا انجام خواهد شد. در حالیکه ا‌ل‌دربی برگشت در نیوکمپ ۲ هفته قبل از اتمام فصل یعنی در تاریخ ۶مه (۱۶ اردیبهشت ۹۷ )انجام می‌شود.

این در حالیست که تا قبل از شروع فصل جدید،‌۲ تیم بزرگ ماتادورها، ۳ مرتبه برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که نخستین آن در تاریخ ۲۹ ژوییه(۷ مرداد ) و نیز ۲ بازی رفت و برگشت در چارچوپ سوپرجام در نیوکمپ در تاریخ ۱۳ اوت(۲۲ مرداد ۹۶ ) و برنابئو ۱۶ اوت(۲۵ مرداد ۹۶ ) خواهد بود.

مطابق برنامه منتشرشده رئالی‌ها دراولین بازی فصل مقابل دیپورتیو لاکرونیا در تاریخ ۲۰ اوت(۲۹ مرداد ۹۶ ) به میدان خواهند رفت و آخرین بازی خود را نیز برابر ویارئال در تاریخ ۲۰ مه(۳ اردیبهشت ۹۷) انجام می‌دهند.

بارسلونا نیز در اولین هفته در نیوکمپ با بتیس مصاف می‌د‌هد و آخرین بازی فصل خود را برابر سوسیداد انجام خواهد داد.

تیم اتلتیکومادرید با هدایت سیمئونه، در نخستین هفته فصل با خیرونا در بازی خارج از خانه به میدان می‌رود و آخرین مسابقه فصل خود را برابر ایبار انجام می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.