بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم نفت برای حضور در لیگ هفدهم با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه نفت تهران پس از بررسی گزینه های مختلف مربیگری این تیم، علی کریمی را به عنوان سرمربی جدید زردپوشان تهرانی انتخاب کردند اما هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در این مورد به خبرنگار مهر گفت: جلسه مسئولان باشگاه با علی کریمی از ظهر امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد. توافقات نهایی صورت گرفته اما هنوز قراردادی به امضا نرسیده است.

وی ادامه داد: با آقای استیلی و پیروانی هم مذاکره کرده بودیم اما به توافق نرسیدیم. رفتار این دو پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران قابل تقدیر بود. امیدوارم بتوانیم از تجربیات آقای استیلی در بخش های مختلف استفاده کنیم.

مدیر روابط عمومی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: با علی کریمی سه روز پیش جلسه داشتیم. مواردی مد نظر باشگاه نفت بود. قرار بود جلسه نهایی دیشب برگزار شود که به علت سفر علی کریمی به امروز موکول شد. جلسه همچنان ادامه دارد.

قدوسی ادامه داد: علی کریمی در این جلسات روی مسائلی تاکید دارد که منجر به موفقیت تیم شود و به مسائل مالی نپرداخته است. دغدغه کریمی این است که بتواند تیم خوبی را برای حضور در مسابقات لیگ برتر آماده کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.