سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است و مسولان این تیم به دلیل عدم بی اطلاعی از قانون و ثبت مدارک در سیستم باعث به وجود آوردن این مشکلات شدند.

کاظم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری لیگ برتر فوتسال گفت: لیگ ما از روز گذشته شروع شد که متاسفانه آن اتفاقات در مشهد رخ داد که بازی برگزار نشد. امروز هم ۲ دیدار یکی در استان قم بین تیم‌های هئیت فوتبال قم و گیتی پسند اصفهان و بازی دیگر در خوزستان و در شهر اهواز بین تیم‌های حفاری اهواز و شهروند ساری برگزار می‌شود.

وی همچنین در مورد اتفاقات دیروز مشهد که بین تیم‌های فرش آرا این شهر و آذرخش بندر عباس که موجب شد این مسابقه برگزار نشود گفت: آذرخش تیمی بی نظم و بی قانون است و مسولان این تیم به دلیل بی اطلاعی از قانون و ثبت مدارک در سامانه باعث به وجود آوردن این مشکلات شدند.

سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: با توجه به ناقص بودن مدارک و عدم ثبت در سیستم مسئولان باشگاه آذرخش طی تماس تلفنی با من تقاضای وقت حضوری و تحویل اصل مدارک در کمیته فوتسال شدند.

وی اظهار داشت: مسئولان این باشگاه دیروز در کمیته فوتسال حضور داشتند و بعد از بررسی مدارک این تیم نهایتاً برای ۱۲ بازیکن این تیم کارت بازی صادر شد و ۴ نفر دیگر مدارک‌شان ناقص بود و کارت بازی این ۴ نفر صادر نشد. این بازیکنان مربوط به باشگاه‌های مقاومت کرج، مس سونگون و ارژن شیراز و حتی یک بازیکن در تاجیکستان بود.

سلیمانی گفت: آنها بعد از ترک کمیته فوتسال از فرودگاه مرا تهدید می‌کردند که اگر کارت بازی این بازیکنان صادر نشود، ما در این مسابقه حضور پیدا نمی‌کنیم.

وی گفت: من فردای روز مسابقه با ناظر فدراسیون در مشهد صحبت کردم و ایشان هم مدعی شد با توجه به جلسه امروز صبح که با مسولان دو تیم و استان مشهد داشتیم مشکلی وجود ندارد و حتی تیم آذرخش مدعی شده که ساعت ۵ بعدازظهر در سالن مسابقه حاضر می‌شود.

سلیمانی در پاسخ به سوال خبرنگار ورزشی فارس در مورد تیم دبیری که باعث به وجود آوردن مشکلاتی برای کمیته فوتسال و لیگ برتر به وجود آورده است گفت: اتفاقا الان مدیران باشگاه دبیری و پارسیان شهر قدس در کمیته فوتسال حضور دارند تا تکلیف این تیم مشخص شود. برای انتقال امتیاز تیم دبیری به شهر قدس در حال مذاکره هستیم.

وی همچنین اظهار داشت :سازمان لیگ همیشه قصدش تعامل با باشگاه‌هاست و این موضوع دیگر تمام شده تیم دبیری ۱۵ سال است که برای فوتسال ایران زحمت کشیده خوب الان دیگر از تیم داری منصرف شده‌اند که این موضوع یک امر طبیعی است در فوتسال.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.