هافبک تهاجمی تیم فوتبال پرسپولیس به کمپین حمایت از زنان سرپرست خانوار پیوست تا در این عرصه مسئولیت اجتماعی خود را ایفا کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمپین «هم‌سایه‌شو» قرار است توجه جامعه را به صورت ویژه‌ای به مساله‌ زنان سرپرست خانوار معطوف کند. مساله‌ زنان سرپرست خانوار معمولا توسط سازمان بهزیستی، کمیته‌ امداد اما خمینی (ره)، بنیاد شهید و بعضی از سازمان‌های مردم نهاد تا کنون به صورت رساندن کمک‌های مالی به این خانواده‌ها و برخی پروژه‌ها در غالب اطلاع رسانی و سبد فرهنگی و مالی پیگیری شده است اما یک حامی مالی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اجرای وظیفه اخلاقی خود در کمپین هم_سایه_شو با اختصاص درصدی از عواید فروش محصولاتش که صرف آموزش و توانمند سازی زنان سرپرست خانوار خواهد شد، قصد دارد کاری کند که این زنان روی پای خودشان بایستند و با داشتن یک مهارت خاص و کاربردی هزینه‌های خود و خانواده‌شان را تامین کنند.

در چند روز گذشته عده قابل توجهی از هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری، همچنین ورزشکاران ملی و مردمی از این پویش اجتماعی ارزشمند حمایت کرده‌اند تا مردم بیشتری در سطح جامعه از این امر مهم با خبر شوند.

وحید امیری، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز به این کمپین ملحق شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.