هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم اما باید با این وضعیت کنار بیاییم.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: شرایط خوب است. تمرینات را طبق برنامه دنبال می‌کنیم تا برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر آماده شویم. از لحاظ بازیکن در مضیقه هستیم اما باید با این وضعیت کنار بیاییم. 

وی افزود: امسال جوانان بیشتری فرصت دارند خود را نشان دهند. بدون شک یحیی گل‌محمدی امسال به این بازیکنان بها می‌دهد و این نفرات آینده تراکتورسازی را می‌سازند.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه این تیم امسال نتوانسته بازیکن بگیرد، اظهار داشت: بله با توجه به محرومیتی که باشگاه داشت نتوانستیم بازیکن جدیدی بگیریم. در این شرایط کار سخت است اما امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اینکه امسال مسئولیت بازیکنان با تجربه بیشتر است، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و محرومیت از نقل و انتقالات نه تنها بازیکنان با تجربه بلکه مسئولیت کل تیم بالا رفته است. یکی از سخت‌ترین سال‌های کاری‌مان را پیش رو داریم و باید تلاش کنیم تا از این آزمون سخت سربلند خارج شویم.

نوری در پایان خاطرنشان کرد:‌از هواداران تراکتورسازی می‌خواهم در لیگ هفدهم همچون گذشته از تیم خود حمایت کنند و حضور پر شوری در ورزشگاه‌ها داشته باشند تا بتوانیم به موفقیت برسیم و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.