سرپرست دبیری کمیته فوتسال گفت: من در اینجا به صراحت می‌گویم اهل بی قانونی و لابی‌گری نیستم، مسئولان آذرخش بی‌قانون‌اند و از قانون اطلاع ندارند.

کاظم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاقات و لغو دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرای مشهد و آذرخش بندرعباس گفت: اول من در اینجا به صراحت اعلام می‌کنم اهل بی‌قانونی و لابی‌گری نیستم. مسئولان تیم آذرخش بی‌قانون‌اند و اطلاع از قانون ندارند و فقط تهدید کردن را بلد هستند.

وی در ادامه گفت: مسئولان این تیم در سامانه مدارک خود را ثبت و ارسال نمودند و در همین سامانه بعد از ثبت مدارک به آنها اعلام شده که مدارک شما ناقص است و باید مجددا مدارک خود را ارسال کنید.

سرپرست کمیته فوتسال گفت: با توجه به ناقص بودن مدارک و عدم ثبت در سیستم مسئولان باشگاه آذرخش طی تماس تلفنی با من تقاضای وقت حضوری و تحویل اصل مدارک در کمیته فوتسال شدند.

وی اظهار داشت: مسئولان این باشگاه دیروز از ساعت یک بعدازظهر تا ۵ عصر در کمیته فوتسال حضور داشتند و ما در حال بررسی مدارک این تیم بودیم که نهایتاً برای ۱۲ بازیکن این تیم کارت بازی صادر شد و ۴ نفر دیگر مدارک‌شان ناقص بود و کارت بازی این ۴ نفر صادر نشد. این بازیکنان مربوط به باشگاه‌های مقاومت کرج، مس سونگون و ارژن شیراز و حتی یک بازیکن در تاجیکستان بود.

وی گفت : آنها از همان دیروز من را تهدید می‌کردند که اگر کارت بازی این بازیکنان صادر نشود، ما در این مسابقه حضور پیدا نمی‌کنیم پس شما متوجه می‌شوید که مسئولان آن باشگاه از دیروز اطلاع داشتند که این بازیکنان نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

سلیمانی گفت: من امروز صبح هم با ناظر فدراسیون در مشهد صحبت کردم و ایشان هم مدعی شد با توجه به جلسه امروز صبح که با مسولان دو تیم و استان مشهد داشتیم مشکلی وجود ندارد و حتی تیم آذرخش مدعی شده که ساعت ۵ بعدازظهر در سالن مسابقه حاظر می‌شود.

سرپرست کمیته فوتسال در پایان گفت: ما طبق قانون نمی‌توانیم دقیقه‌ای برای برگزاری مسابقه‌ای صبر کنیم، ولی امروز به خاطر کفاشیان سرپرست ریاست کمیته فوتسال و بازی افتتاحیه و همچنین اولین بازی لیگ برتر به داوران و ناظر بازی اعلام کردیم تا در صورت حضور آذرخش به سالن مسابقه تا ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه هم می‌توانند صبر کنند که متاسفانه این تیم حاضر نشد و ما پرونده این تیم را به کمیته انظباطی ارسال می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.