سرپرست آذرخش بندرعباس گفت: من سالهاست که در فوتسال هستم اما کسی را مثل سلیمانی ندیدم که اینقدر تعبیض قائل شود، هر زمان هم که خواستیم حرفی بزنیم ما را تهدید به کمیته انظباطی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس بازی افتتاحیه لیگ برتر فوتسال که قرار بود امروز ۶ تیرماه با حضور کفاشیان در مشهد بین تیمهای فرش آرا این شهر و آذرخش بندر عباس برگزار شود به دلیل عدم حضور تیم بندرعباسی لغو شد.

زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در مورد لغو این دیدار گفت: در این بازی کارت ۳ بازیکن ما را کمیته فوتسال صادر نکرده و مدعی بوده که این بازیکنان تسویه حساب مالی با باشگاههای خود ندارند و امروز سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال مدعی شده که چرا اصل مدارک را تحویل کمیته فوتسال ندادیم؟

وی در ادامه گفت: آیا قانون فقط برای تیم آذرخش وجود دارد؟ مصطفی طیبی در فصل گذشته بازیکن ما بوده و الان در لیست ۱۲ نفره فرش آرا قرار دارد و با توجه به همین موضوع ما رضایت این بازیکن را صادر کردیم ولی در حال حاضر اصل مدارک تسویه حساب مالی طیبی نزد من است.

زاهدی گفت: شما خبرنگاران هر زمان که خواستید بیایید تا اسناد را مشاهده کنید. چگونه است برای طیبی کارت بازی صادر شده اما برای بازیکنان ما خلاف قانون است تا چقدر سلیمانی باید بین باشگاههای کشور تعبیض قائل شود؟

وی خاطرنشان کرد: من مدتهاست که در فوتسال هستم ولی تاکنون کسی مثل کاظم سلیمانی ندیدم که اینگونه با باشگاه‌ها برخورد کند و هر زمان که بخواهیم حرفی بزنیم ما را تهدید به کمیته انظباطی می‌کند، آخر این چه قانونی است که ما کیلومترها طی کنیم و آخرش هم محکوم شویم سلیمانی می‌توانست قبل از سفر به مشهد به ما اطلاع دهد، نه در زمان برگزاری مسابقه اعلام کنند که کارت ۳ بازیکن شما صادر نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.