پیشکوت پرسپولیس مذاکره با وزارت ورزش برای حضور در هیات مدیره سرخپوشان را رد نکرد و در پیش‌بینی از آینده این تیم گفت: پرسپولیس ظرفیت قهرمانی در آسیا را ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار مهر درباره احتمال حضورش در هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گفت: کار گروهی تشکیل شده که تصمیم دارند حضور افراد را با توجه به تاثیرگذاری آنها در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بررسی کنند.

وی ادامه داد: صحبت هایی هم با من و برخی اعضای دیگر هم صورت گرفته است تا در این زمینه کمک کنیم. هنوز این موضوع قطعی نشده است و اجازه دهید پس از تایید این موضوع صحبت های مشخصی را درباره اهدافی که مد نظر است انجام دهیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره وضعیت جذب بازیکنان جدید پرسپولیس تصریح کرد: ورود و خروج بازیکنان مربوط به نظر آقای برانکوست. نمی توان در حیطه اختیارات فنی وارد شد. هر مربی حق کامل دارد تا بازیکنانش را بر اساس آنچه می خواهد جذب کند.

ذوالفقارنسب رفتن سروش رفیعی را دلیل بر ضعیف شدن پرسپولیس نمی داند. او در این رابطه اظهار داشت: رفیعی بازیکن فوق العاده ای است و اثرگذاری خوبی در پرسپولیس داشت. با این حال فکر نمی کنم بدنه پرسپولیس با خروج یکی دو بازیکن ضربه بخورد و حرکت تیمی برانکو دچار مشکل شود.

ذوالفقارنسب شانس پرسپولیس را در تحقق رویای هوادارانش برای قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بسیار ضعیف دانست و اظهار داشت: من نمی خواهم صحبت از غیرممکن بودن قهرمانی پرسپولیس در آسیا داشته باشم. اما وقتی حریفان پرسپولیس را مخصوصا در شرق آسیا می بینم باید بگویم کار بسیار سختی پیش روی برانکو و شاگردانش است. حریفان پرسپولیس امکانات خوبی دارند و باید بگویم ظرفیت قهرمانی در آسیا را نداریم.

بازیکن و مربی اسبق تیم ملی در انتهای صحبت هایش به تمجید از عملکرد فنی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: وضعیت تیم ملی خیلی خوب است. شرایط خوبی در تیم ملی حکمفرماست. آقای کی روش مدیریت خوبی روی برنامه ریزی تیم ملی داشت و صعود بسیار مقتدرانه ای داشتیم. حالا وقتش رسیده که دنبال هدف بزرگترمان که موفقیت در جام جهانی است باشیم. بایستی امکانات مناسب در اختیار تیم ملی قرار داده شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )