پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تاکید دارد با وجود خریدهایی که این تیم انجام داده است شاگردان منصوریان بازهم نیازمند ترمیم در برخی نقاط هستند.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات گفت: فکر می‌کنم وضعیت استقلال در این فصل خوب باشد که توانسته بازیکن دو میلیاردی به خدمت بگیرد و امیدوارم استقلال بتواند در این فصل موفق باشد.

وی ادامه داد: هنوز آبی‌پوشان در چند پست نیاز به ترمیم دارند، آنها نباید احساسی عمل کنند و یک رقابت کاذب را با رقیب سنتی خود به وجود بیاورند.

پیشکسوت استقلال افزود: در حال حاضر درست است که شهباززاده به استقلال پیوسته اما آبی‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند بازیکنی که با شرایط کاوه رضایی یکسان باشد را به خدمت بگیرند. کاوه یک مهاجم دونده بود که هم پاس گل می‌داد، هم گل می‌زد و هم حتی برخی اوقات به کمک خط دفاعی می‌آمد. شهباززاده گلزن بزرگی است اما او هیچ یک از خصوصیات کاوه رضایی را ندارد. در خط هافبک هم ما هنوز به یک پلی‌میکر نیاز داریم تا بتواند با پاس‌های طلایی خود، مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد. درست است که ابراهیمی با آبی‌پوشان قرارداد خود را تمدید کرده، اما هنوز هم خط هافبک استقلال نیاز به یک هافبک طراح و خلاق دارد.

وی در خصوص مدافعین چپ و راست استقلال گفت: باید با توجه به اینکه استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت، مدافعان چپ و راست خوب را هم در اختیار داشته باشد تا اگر خدای نکرده یکی از آنها مصدوم شد، دیگری بتواند جایگزین خوبی برای بازیکن مصدوم باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص پیوستن داریوش شجاعیان اظهار داشت: او بازیکن خوبی است اما مطمئناً تا بخواهد در استقلال به شرایط ایده‌آل برسد، زمان خواهد برد و استقلال باید با هماهنگی کامل او، بازیکن خوب دیگری را داشته باشد تا بتواند از او هم استفاده کند. بنابراین اعتقاد دارم آبی‌پوشان هنوز هم به چند بازیکن خوب نیاز دارند و مطمئنم با شناختی که از کادر فنی استقلال دارم، آنها حتماً این نقاط ضعف را برطرف خواهند کرد.

نامجومطلق درباره هجمه‌های اخیری که در فضای مجازی علیه مدیرعامل و سرمربی استقلال به وجود آمده است، تصریح کرد: متأسفانه فضای مجازی فرصتی شده برای کسانی که اظهارنظرهای غیرکارشناسانه می‌کنند و اصلاً از شرایط تیم و زحماتی که مسئولین می‌کشند، خبری ندارند و حرف‌هایی را در فضای مجازی بیان می‌کنند که متأسفانه جز تخریب هیچ جنبه مثبتی ندارد. البته هواداران باید به فضای مجازی اعتنایی نداشته باشند و اخبار دقیق را از طریق باشگاه رصد کنند.

وی درباره حضور میک درموت به عنوان مربی بدنساز گفت: شناخت کافی از او ندارم و نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر کنم اما فکر می‌کنم کادر فنی مطالعه دقیقی بر روی این مربی بدنساز انجام داده که او را به خدمت گرفته است.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال فصل گذشته شرایط مساعدی در نقل و انتقالات نداشت اما امسال آنها بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و با بازیکنان فصل گذشته قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، بنابراین باید تیمی را برای قهرمانی آماده کنند که بتوانند انتظارات هواداران را در لیگ هفدهم و جام حذفی برآورده کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.