بارسلونا پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی آماده کرده تا اولین پیشنهاد رسمی برای جذب مارکو وراتی را به باشگاه فرانسوی پاری سن ژرمن ارائه دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا می‌خواهد به زودی اولین پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتن مارکو وراتی را به تیم فوتبال پاری سن ژرمن فرانسه ارائه دهد.

آس، روزنامه هواداری تیم فوتبال رئال و چاپ مادرید، در نسخه چاپی روز دوشنبه ادعا کرده که بارسلونا برای اولین پیشنهاد رقم ۷۰ میلیون یورو را در نظر گرفته و این در حالی است که می‌داند اولین پیشنهادش قطعا از سوی باشگاه فرانسوی رد خواهد شد و باید برای پیشنهادات بعدی این رقم را افزایش دهد.

طبق ادعای این روزنامه بارسلونا با این پیشنهاد به دو دلیل فشار را روی باشگاه فرانسوی زیاد می‌کند؛ اول این که آن‌ها پیش از این گفته بودند وراتی را در ازای کمتر از ۸۰ میلیون یورو نمی‎فروشند و حالا بارسا در اولین پیشنهاد رقمی را در نظر گرفته که می‌داند باید افزایش زیادی داشته باشد و با این افزایش رقم نهایی حتی از رقم درخواستی پی اس جی هم بیشتر خواهد شد.

نکته بعدی هم این که وقتی برای اولین پیشنهاد چنین رقمی در نظر گرفته شده، مطبوعات از جدیت بارسا برای جذب وراتی خواهند نوشت و این موضوع فشار را روی ناصر الخلیفی و باشگاه فرانسوی بیشتر می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.