علی کریمی دوباره جدی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال نفت تهران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از هفته‌ها مذاکره با گزینه‌هایی چون استیلی و افشین پیروانی ، گروه مالکیننفت بار دیگر می‌خواهند تیمی را که علی دایی به آسیا رسانده ف به علی کریمیبسپارند. علی کریمی که به تازگی دارد کلاس های مربیگری را یک به یک سپری می کند ومی خواهد بعد از دو سال ، خیلی حرفه ای وارد کار مربیگری شود. ستاره بی چون و چرایدهه ۸۰ فوتبال ایران که هم هافبک وسط بوده و هم در تیم های بزرگ دنیا چون بایرن وشالکه بازی کرده است ، خیلی خوب نشان داده که اگر عصبی نشود ، میلی بالا به رهبریتیم هایی دارد که در آنها بازی می کرده است.

شم فوتبالی او بی نظیراست اگر تمرکز بر اعصابش داشته باشد. کریمی البته یک دوره کوتاه سه ماهه را هم بهعنوان دستیار در کنار کارلوس کی روش بوده اما خیلی تلخ از این مربی جدا شده بود.او برای شروع کار مربیگری ، می تواند یکی از بهترین تمرین دهنده های آلمانی راکنار دستش داشته باشد و البته کسی که برایش کار را در بیاورد و علی کنارش چیز همیاد بگیرد.

نفت اما تیمی بحران زدهاست که خیلی از یارانش در هفته های اخیر جدا شدند. بازیکنانی که از بی سامانی تیمبه ستوه آمدند و یا با علی دایی رفتند یا سر از تیم های خوب دیگر در آوردند. نفتیها مالکی پولدار دارند اما مالک پولدار به دو دلیل برای شان هزینه نمی کند. کسی کهتیم را خریده قبلا اسپانسر پرسپولیس هم بود. تقی گلرخسار خیلی دوست دارد تا تیمیداشته باشد در حد پرسپولیس. نفت قرار بود برای او شعبه ۲ پرسپولیس باشد. برای همینهم هست که مدام سراغ پرسپولیسی ها می رود. او اما بعد از یکسال هنوز مالک قطعی تیمنشده و این برای شان مشکل ساز شده است.

از سویی دیگر البته خودشهم در ترکیه مانده و توان برگشت ندارد چون مشکلات مالی اداری بسیاری دارد. برایآنها اما در همین شرایط نگهداری تیم مهم است و البته بعد از جدایی تلخ دایی دنبالیکی بودند که هم برند اسمی باشد . هم همچنان آنها را آلترناتیو پرسپولیس نگه داردو هم البته پاسخی باشد به رفتار دایی در انتقادهایش از تیم. بهترین گزینه هم برایشان علی کریمی است. آنها می خواهند روی او سرمایه گذاری کنند. این کریمی است کهدوباره تا حالا ترسیده بگوید بله اما انگار این بار برای این کار وسوسه شده است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.