اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای دوره جدید انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته اعضای هیئت مدیره استقلالبرای دوره جدید معرفی شدند و این فهرست اسامی، حاوی نکته خاصی برای این تیم بود.

حسن زمانی که فصل قبل هم در هیئت مدیره باشگاه حضور داشت، برای فصلآینده هم در سمت خود ابقا شد. زمانی طی فصل گذشته بیشترین چالش را با کادرفنی وشخص علیرضا منصوریان داشت و با مصاحبه های گاه و بی گاه خود تیم را با حواشی متعددیمواجه می کرد.

کار به جایی رسیده بود که منصوریان از زمانی خواست روزه سکوت بگیرد وزمانی هم می گفت هرگاه تشخیص دهد صحبت خواهد کرد. این عضو همیشه شاکی هیئت مدیره،از پایگاه خاصی هم برخوردار نبود. نه میان سایر اعضای کادر مدیریتی باشگاه و نه درمیان بازیکنان و هواداران. موضع کادر فنی هم مشخص بود. به غیر از منصوریان، سایراعضای کادر فنی مثل محمد خرمگاه هم در مصاحبه های خود از عملکرد و حرف های زمانیانتقاد می کردند با این حال او دست از صحبت های انتقادی اش علیه شخص سرمربی برنمیداشت.

امید منصوریان به این بود که با انتخاب عضو های جدید، دیگر خبری ازحسن زمانی در هیئت مدیره باشگاه استقلال نباشد. نام زمانی برای منصوریان مترادفانتقاد و چالش است و او ترجیح می داد تا لیگ هفدهم را بدون دشمن داخلی آغاز کند. امیدیکه خیلی زود بر باد هوا رفت زیرا نام زمانی در کنار نام هایی نظیر قریب و افتخاریبه عنوان اعضای هیئت مدیره استقلال معرفی شد تا بازهم منصوریان مجبور باشد خود رابرای شنیدن انتقادات تند و تیز این عضو هیئت مدیره آماده کند!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.