واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص وضعیت یکی از بازیکنان این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت شاهین عباسیان اطلاعیه را صادر و تاکید کرد که این بازیکن با فولاد قرارداد دارد.

در اطلاعیه باشگاه فولاد آمده است: «بر اساس اعلام واحد حقوقی باشگاه فولاد خوزستان، شاهین عباسیان با توجه به عدم اتمام مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه، پیوستنش به هر تیم دیگر خلاف مقررات می باشد. بازیکن نامبرده که در سال گذشته غیبت های زیادی داشته است، همچنان یکسال از مدت قراردادش با باشگاه فولاد خوزستان باقی مانده که در این راستا گزارش های مربوط به غیبت این بازیکن در طول این مدت همگی به سازمان لیگ ارسال شده و در روزهای آینده نیز درخواست باشگاه مجددا ارسال می شود.

شاهین عباسیان تا یک فصل دیگر بازیکن باشگاه فولاد خوزستان به شمار می آید و نسبت به تعهدات خود در قبال فولاد خوزستان مسوول می باشد چراکه فصل گذشته را کامل غبیت کرده بود. این بازیکن در اواسط فصل گذشته نیز با مراجعه به باشگاه مانند یک بازیکن آزاد رفتار نمود و علیرغم داشتن قرارداد مالی درخواست مبلغ بالایی کرد که به ایشان ابلاغ شد شما بازیکن باشگاه هستید و تا الان غیبت کردید اما این بازیکن بازهم اقدام به غیبت نمود که کلیه گزارشات غیبت به سازمان لیگ ارسال شده است.

بازیکن نامبرده در طول فصل گذشته با توجه به اعلام نیاز تیم ملی جوانان، کمتر فرصت حضور در اردوی تیم فولاد را یافت و مسوولان باشگاه نیز به احترام پیراهن مقدس تیم ملی هیچگونه اعتراضی نسبت به این موضوع نداشتند اما با توجه به عدم حضور عباسیان در تمرینات فولاد به ناچار نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و مکاتبات لازم را با فدراسیون فوتبال نیز انجام داده اند.»

به گزارش خبرنگار مهر، شاهین عباسیان که سابقه بازی در تیم جوانان ایران را هم دارد، به تازگی با امضای قراردادی سه ساله به پرسپولیس پیوسته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.