سرپرست سازمان لیگ کمیته فوتسال گفت: با کنار کشیدن تیم فوتسال دبیری رقابت‌های لیگ برتر از پس فردا با ۱۳ تیم آعاز می‌شود.

کاظم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ضمن اعلام ۱۳ تیمی شدن رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با کنار کشیدن تیم فوتسال دبیری رقابت‌های لیگ برتر از پس فردا با ۱۳ تیم آعاز می‌شود. در هر صورت از کناره گیری دبیری ناراحتیم و ای کاش آنها ما را تنها نمی‌گذاشتند. البته نگران این وضعیت هستیم اما در هر صورت مدیریت آنها اینگونه اعمال کردند که در لیگ نباشند.

وی در مورد اینکه چرا در نهایت بین او و مسئولان دبیری تعامل ایجاد نشد، گفت: ما با همه دوست ورفیق هستیم. الان هم شب عید است و نباید کینه داشته باشیم. ورزش یک سر آن برد و یک سر آن شکست است. با کسی نیرنگ وحیله نداریم و چیزی جز قانون اعمال نشده است. در هر صورت لیگ را با ۱۳ تیم آغاز می‌کنیم ضمن اینکه در لیگ جدید تیم یاسین پیشروی تیم با نام هیأت فوتبال استان قم فعالیت خواهد کرد.

سلیمانی در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از ارکان اصلی فوتسال دچار تخلفاتی شده است، گفت: در این مورد اطلاعاتی ندارم و شاید دوستانی که مطرح کردند بهتر می‌دانند.

سرپرست سازمان لیگ کمیته فوتسال درباره مبلغ ورودی تیم‌ها و اینکه آیا همه تیم‌ها ورودیه خود را پرداخت کرده‌اند یا خیر، گفت: ما کارت همه تیم‌ها را صادر کردیم وتمام تیم‌ها به جز یکی دو تیم ورودی خود را داده‌اند. تیم‌هایی که هنوز ورودیه نداده‌اند تا پرداخت شدن آن از دادن کارت‌هایشان معذوریم. ضمن اینکه مبلغ ورودی ۳۵ میلیون تومان است که ۲۰ میلیون را نقد و مابقی را طی ۲ چک دریافت خواهیم کرد.

سلیمانی در پایان گفت: لیگ برتر همزمان با عید فطر آغاز می‌شود و امیدواریم دوستان این موضوع را به فال نیک بگیرند و ان‌شاالله همه با نیت و دل پاک به میدان مسابقه برویم. اگر یک تعامل خوب باشد همه چیز حل خواهد شد و از همه دوستان خواهش می‌کنم تا قانونمدار باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.