سرمربی استقلال با وجود نیاز تیمش به یک بازیکن بازی‌ساز تا این لحظه به هیچ وجه زیر بار جذب مجتبی جباری نرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، با جذب پژمان منتظری پرونده جذب بازیکن در استقلال به مراحل پایانی نزدیک می شود، با این حال برخی از هواداران استقلال همچنان مجتبی جباری را هم از مسئولان برای استقلال درخواست می کنند چه در فضای مجازی و حتی چه در تمرین های این باشگاه.

این درخواست تا حدی زیاد شده بود که سه روز قبل علیرضا منصوریان با یک هوادار بحث کرده و در پی درخواست های زیاد این هوادار سوت مربیگری را به سمت وی برد و اعلام کرد اگر می خواهد آن هوادار برود وسط زمین و سوت هم بزند! این حرکت منصوریان البته با واکنش هواداران طرفدار جباری مواجه شد و برخی حتی به منصوریان معترض هم شدند که چرا با آن هوادار آنگونه برخورد کرده است.

پیگیری های خبرنگار مهر پس از این فشارها و جذب منتظری که می گفتند شرطش جذب مجتبی جباری بوده است به اینجا رسید که منصوریان تحت هیچ شرایطی جباری را نمی خواهد و برای این نخواستن هم دلایل فنی و غیر فنی دارد. منصوریان تا این لحظه با وجود آنکه هنوز جباروف را هم جذب نکرده و عملا یک بازیکن‌ساز کم دارد راضی به مذاکره استقلال با جباری نشده در حالی که جباری امروز به راحتی می تواند به استقلال بیاید و قاعدتا نباید زیاد هم گران قیمت باشد.

جباری که در همان سال های قبل هم تقریبا در هر فصل نیمی از آن را مصدوم بود و درگیری های زیادی هم با مربیان مختلف و مدیران استقلال داشت امروز از دید منصوریان کارایی ندارد و نمی تواند به استقلال کمک کند. از سوی دیگر هنوز از سوی تیم های لیگ برتری پیشنهاد دیگری هم به دست جباری نرسیده است.

جباری این سال های آخر هم با وجود مصدومیت های پیاپی در قطر خوب پول درآورد و نیاز مالی ندارد اما شاید دوست هم نداشته باشد به این شکل از فوتبال خداحافظی کند به هر حال باید دید نظر منصوریان یا مربیان دیگر لیگ برتر نسبت به جباری عوض می شود و او فرصت می کند در ایران فوتبالش را ادامه بدهد یا اینکه با خداحافظی اجباری رو برو می شود؟

جباری سال ها در استقلا به میدان رفته بود اما پس از جدایی از این تیم ۴ هفته برای سپاهان بازی کرد و کنار گذاشته شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )