سرمربی استقلال گفت: در شبی که فکر نمی‌کردم منتظری به استقلال بازگشت، با حضور او پازل دفاعی ما کامل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین استقلال گفت: ما با گرفتن منتظری، بخش اعظمی از نگاه تاکتیکیمان در دفاع کامل شد.

وی ادامه داد: ما نیاز داشتیم به بازیکنی با عیار بین المللی در خط دفاع. یعنی بازیکنی که میادین زیادی را پشت سر گذاشته است. او می تواند به ما کمک کند. ما با هم صحبت هایمان را کرده بودیم. حق تصمیم با خودش بود ولی در شبی که فکر نمی‌کردم که برگردد، اینبار خود آقای افتخاری و توفیقی او را شکار کردند.

منصوریان عنوان کرد: از آنها تشکر می‌کنم. آخرین بار دو هفته پیش باهم حرف زدیم و قرار شد با حوصله فکر کند و تصمیم بگیرد. حضور منتظری پازل دفاعی ما را کامل کرد. منتظر روشن شدن تکلیف رابسون هستیم و فکر می کنم یکی دو روز آینده وضعیت او هم مشخص شود. ما با حوصله یارگیری کردیم. بزرگترین قوت قلب ما بعد از خدا همین هوادارانی است که سر تمرین با زبان روزه حاضر می شود نه آن هواداری که نه تمرین می آید و نه در استادیوم با ماست و بعضی از آنها در فضای مجازی، فضای نا آرامی را برای ما ایجاد می‌کنند.

وی افزود: یک روز از خواب بیدار می‌شویم از خوشحالی ما را به هوا پرتاب کرده‌اند و در روز دیگر از ناراحتی ما را به زمین کوبیده‌اند. ما از هوادار واقعی خود که داخل ورزشگاه و در تمرینات حضور دارند انرژی واقعی می‌گیریم و به حمایت آنها اعتماد داریم. با حوصله هم خریدهای خودمان را انجام می‌دهیم. دو خرید خوب در خط حمله داشتیم یک مهاجم از دست دادیم اما دو مهاجم خوب‌تر جذب کردیم بیت‌سعید و شهباززاده. دو، سه جوان خوب هم گرفتیم، شجاعیان شماره ۱۰ تیم است.

سرمربی استقلال با اشاره به موجودی این تیم در فصل گذشته، گفت: ما خیل موجودی خود را هم داریم با تیم جوانی که در فصل گذشته دوم شدیم، باید از تیم جوان خود مواظبت کنیم زیرا در غیر این صورت تیم آسیب می‌بیند شاکله تیم را هم حفظ کردیم و ۴، ۵ بازیکن هم به تیم اضافه شده است. سال خوبی را شروع می‌کنیم نباید مثل فصل گذشته کار را با آزمون و خطا شروع کنیم با تمام قوا جلو می‌رویم.

منصوریان با اشاره به مک‌درموت گفت: با حضور این مربی بدنساز پازل تاکتیکی کادر فنی هم تکمیل شده است او اکنون مربی بدنساز است و دستیار فنی من هم محسوب می‌شود.

وی در مورد اینکه خط حمله تیمش تغییر کرده و شیوه بازی استقلال هم تغییر خواهد کرد، گفت: با بازیکنان جوان فصل گذشته ۱۱ بازی سخت و با فشار و پرس بالا را برگزار کردیم در ۱۰، ۱۲ بازی هم به خاطر فشردگی بازی‌ها و جوانی تیم در میانه زمین بازی کردیم. در بازی با السد در روشی بین این دو بازی بازی کرده‌ایم اگر به خریدهای این فصل ما دقت کنید دو جنبه در ‌آن وجود دارد یک سرعت زیاد بازیکنان و دو پا به توپی و قدرت حفظ و مالکیت توپ. با این خریدها به دنبال دو هدف هستیم اول پرس بالا که برای هواداران ما جذاب است و دوم بازی مالکانه. پارسال با جوانانمان آن مدل بازی کردیم و امسال قطعا تهاجمی‌تر بازی خواهیم کرد و هم حریف را می‌بریم و هم توپ را می‌گیریم. به شکلی که هوادارمان دوست دارد بازی می‌کنیم.

منصوریان افزود: در دل حریفانمان رعب و وحشت ایجاد می‌کنیم آنها نباید در ورزشگاه آزادی که پایگاه ما است به دنبال امتیاز باشند.

سرمربی استقلال در مورد بحث کاپیتانی این تیم با وجود جذب پژمان منتظری، اظهار داشت: این مسائل در فضای مجازی است که به آن توجهی نمی‌کنیم، این مسائل در تیم ما حل شده است، ۳، ۴ بزرگ خوب در استقلال داریم مثل پژمان منتظری، رحمتی، خسرو حیدری، پارسال همین داستان‌ها را برای ما درست می‌کردند. می‌گفتند خسرو با مهدی رحمتی خوب نیست و رحمتی با ابراهیمی دوست نیست. اما به فضای خسرو و امید ورود نمی‌کردند زیرا آنها باجناق بودند همیشه این مشکلات را برای ما درست می‌کنند وقتی پژمان منتظری را جذب کردیم به گروه فنی‌‌مان گفتم که سریع این بحث کاپیتانی را مطرح می‌کنند این حرفها نیز از سوی رقیب سنتی ما مطرح نمی‌شود و آنها نمی‌گویند بازوبند به چه کسی برسد بلکه این حرف‌ها کار خودی‌ها و اطراف خودمان است اما این مسائل حل شده است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که تیم موفق شود و هواداران را شاد کنیم و در کورس قهرمانی باشیم من صبح بعد از جذب پژمان منتظری این حرف را به کادر فنی‌ام زدم و ظهر مسائل بازوبندی کاپیتانی در استقلال مطرح شد. فصل گذشته دو، سه ضلع بزرگ در استقلال داشتیم و اکنون خوشحالم که ۴، ۵ ضلع بزرگتر در این تیم داریم اما هدف ما فقط قرار گرفتن در کورس قهرمانی است می‌خواهیم شخصیت جذاب داشته باشیم و پرستیژ تیم ما بالا برود.

منصوریان در مورد اینکه با حضور مک درموت تداخلی بین وظایف مربیان پیش نمی‌آید، گفت: چند سالی است با مک درموت در ارتباط هستیم و من خوشحالم که با او در تیم ملی آشنا شدم سه سال است که می‌خواهم او را به کادر فنی خودم اضافه کنم. او به تیم نفت نمی‌آمد اما قول داد که به استقلال بیاید. او مربی بدنساز و دستیار فنی من است و تداخلی با وظایف محمد خرمگاه و علی چینی ندارد. اکنون که زمان بدنسازی است او کارش را انجام می‌دهد و تیم فنی من هم به او کمک می‌کند اما بعد از گذر از فصل بدنسازی او به عنوان دستیار فنی من حضور دارد. این تیم فنی من ۶، ۷ سال است که با هم کار می‌کنند و از تیم امید ما با هم هستیم برای این تیم فنی هزینه شده است. گروهی خوب و مستحکم هستیم و امسال سال بازدهی این تیم فنی است.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه امسال هم قول پیروزی در دربی را به هواداران می‌دهد یا خیر، گفت: از هفته اول می‌خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم و در مورد دربی هم باید ببینیم خدا چه می‌خواهد اما وقتی می‌گویم می‌خواهیم در کورس باشیم یعنی اینکه بهترین نتایج را بگیریم.

منصوریان در مورد اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه، گفت: اطلاعی از این موضوع ندارم اما هر کسی که انتخاب می‌شود باید بتواند منابع مالی برای استقلال بیاورد و به تیم کمک کند. هر کسی به این تیم می‌آید شانس خدمت دارد و می‌تواند به هواداران خدمت کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.