بازی با پرسپولیس باعث شد تا سرمربی الاهلی عربستان قید حضور در یک تورنمنت بین المللی را بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه الاهلی هفته گذشته رسما «سرگئی ربروف» را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال خود معرفی کرد تا کارش را برای فصل آینده مسابقات لیگ عربستان و همچنین بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا استارت بزند.

ربروف که با مبلغ سنگینی به الاهلی آمده و قرارداد دو ساله بسته است، در مهمترین آزمون پیش روی خود باید به مصاف پرسپولیس ایران برود. دیدار رفت دو تیم ۳۱ مرداد و دیدار برگشت ۲۱ شهریورماه برگزار می شود.

در همین ارتباط ربروف به مسئولان باشگاه الاهلی تاکید کرده است تا این تیم در جام «تبوک» شرکت نکند. این جام بین تعدادی از تیم های کشورهای عربی و برای دومین سال برگزار خواهد شد و قرار بود الاهلی یکی از دو تیم عربستانی حاضر در آن باشد.

روزنامه الریاضیه عربستان در این خصوص اعلام کرد که الاهلی از حضور در جام تبوک عذرخواهی کرده است چرا که ربروف سرمربی الاهلی معتقد است زمان زیادی برای آماده سازی تیمش برای مسابقات لیگ عربستان و همچنین بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. این روزنامه همچنین از جلسه مسولان باشگاه برای جذب بازیکنان موردنظر ربروف که شامل یک مدافع عربی و دو هافبک می شود، خبر داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.