مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: قصد نداریم بازیکنان را تحت فشار بگذاریم اما رتبه فصل آینده پیکان نباید کمتر از فصل گذشته باشد.

محمود شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم پیکان و فعالیتی که این باشگاه در فصل نقل و انتقالات داشت، گفت: نقل و انتقالات ما هنوز تمام نشده و به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی هستیم. مربیان ما چندین فیلم از بازیکنان خارجی دیده‌اند اما ما اصرار داریم که بازیکنان خارجی تست بدهند و حتی پذیرفته‌ایم که ۸-۷ میلیون هزینه کنیم اما بازیکن بی‌کیفیت نگیریم که در نهایت خودمان دچار مشکل شویم. به همین دلیل برای جذب بازیکن خارجی به دنبال بازیکنانی هستیم که حاضر به تست دادن باشند. در زمینه جذب بازیکن داخلی هم در تلاش هستیم تا یکی دو بازیکن جذب کنیم.

وی درباره انتخاب دستیار برای مجید جلالی بعد از جدایی مجتبی حسینی از کادر فنی پیکان هم اظهار داشت: با یک مربی پرتغالی که حدود ۷-۸ سال همراه با ژوزه مورینیو کار می‌کرد صحبت کردیم اما در نهایت به توافق قطعی نرسیدیم. این در حالی است که یک گزینه ایرانی و یک گزینه خارجی داریم که در حال کار کردن روی آن هستیم و پس از قطعی شدن موضوع،‌ نام آن را اعلام و رسانه‌ای خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پیکان در پاسخ به این سؤال که چرا برخلاف اکثر باشگاه‌ها این تیم به اردوی خارجی نرفت و در ایران اردو برگزار کرد، افزود: به هر حال از یک طرف بحث اقتصاد مقاومتی در میان است و از یک طرف دیگر امکاناتی در کشور خودمان قرار دارد که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. با برنامه‌ای که مجید جلالی به ما داده بود احساس کردیم می‌توانیم در داخل کشور اردوی آماده‌سازی تیم را برگزار کنیم و در همین شهرهای داخل کشور چند بازی خوب تدارکاتی انجام دهیم اما در نیم‌فصل و با توجه به اینکه تیم قوام اصلی خود را پیدا کرده می‌توانیم برنامه‌های دیگری هم داشته باشیم.

شیعی در خصوص اینکه چه آینده‌ای را برای پیکان در لیگ پیش رو متصور است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی ما این است که حداقل شرایط ما مثل سال آینده باشد. می‌خواهیم در فوتبال عملکرد خوبی داشته باشیم و ان‌شاالله رتبه ما از رتبه فصل گذشته کمتر نباشد. البته بنا نداریم روی بازیکنانمان فشار بیاوریم اما مطمئنا می‌توانیم با یک حرکت منطقی به رده‌های بالای جدول دست پیدا کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه پاداش ملی‌پوشان کشورمان پس از صعود به جام جهانی چه زمانی به آنها داده خواهد شد، افزود: قرار است در این خصوص جلسه‌ای برگزار شود و در این جلسه غیررسمی در این خصوص تصمیم‌گیری شود اما چیزی که مشخص است این است که حق بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال خیلی بیشتر از اینهاست چرا که کار بسیار بزرگی انجام دادند و باید به نحو احسن از آنها تقدیر به عمل آید. باید هر چه سریع‌تر در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم و با وجود اینکه شأن و لیاقت مربیان، بازیکنان و همه کسانی که در این راه زحمت کشیده‌اند، بیشتر از این حرفهاست اما با دادن پاداش قدردان زحمات آنها باشیم.

وی درباره مصاحبه روز گذشته مهدی تاج با خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه عقل سلیم حکم می‌کند که قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی هم قبل از جام جهانی ادامه پیدا کند، گفت: در خصوص کارلوس کی‌روش باید بگویم که کارهای او با پیگیری‌های مهدی تاج در حال انجام است وهر زمان که جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود به سرعت در باره آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

شیعی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در خصوص تمدید قرارداد با کی‌روش چیست، افزود: تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش کار بسیار بزرگی انجام داد و به تبع همه ما باید از ادامه کار با او راضی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.