مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ملی پوشان جوان وزنه برداری کشورمان در پیکارهای پیش روی جهانی و المپیک، در صورت حمایت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص عملکرد تیم ملی وزنه برداری جوانان در مسابقات جهانی ژاپن اظهار کرد: تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان در مسابقات جهانی بسیار پرتلاش ظاهر شدند.نفرات ملی پوش مان در تمرینات هم با تمام توان تمرین می‌کنند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که با کمک مسئولان ورزش به این رشته و پشتکار جوانان، در میادین آینده نیز بتوانیم مدال‌های خوشرنگی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: در پیکارهای پیش روی جهانی و المپیک کار بسیاری خواهیم داشت، اما حتماً در مسابقات آتی این جوانان در صورت حمایت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

علی مرادی با اشاره به کسب مدال طلای سنگین وزن جهان توسط بیرالوند گفت: بیرالوند بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شد و وزنه زرد. او با یک مدال خوشرنگ هم مزد زحماتش را گرفت و هم دل مردم ایران را شاد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.