پژمان منتظری با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ خبری که نیمه شب از باشگاه استقلال منتشر شد و ازاضافه شدن یک بازیکن میلیاردی دیگر به جمع استقلالی ها خبر می داد. پژمان منتظری باالاهلی به توافق نرسید و به استقلال پیوست. منتظری امسال خیلی اصرار داشت باالاهلی قرارداد دو ساله ببندد با توجه به اینکه سنش هم بالا رفته و از طرفیهم می خواسته شرط فسخ قرارداد را هم بگیرد اما با این شرایط با اماراتی ها بهتوافق نرسید و بالاخره به استقلال آمده. باید دید در استقلال چه شرایطی برای اوگذاشتند و او چه شروطی برای قرارداد با این تیم گذاشته است. پژمان کاپیتان تیم ملیاست و بودنش در تیم استقلال او را کاندیدای کاپیتانی این تیم می کند.

از طرفی اضافه شدن پژمان منتظری به خط دفاعی استقلال،دفاع استقلال را حسابی باتجربه می کند. استقلال حالا دو دفاع باسابقه یعنی پادوانیو پژمان ۳۴ ساله را دارد. احتمالا با این خرید، مگویان و کنعانی زادگان ازاستقلال می روند و تقریبا هم دیگر لیستخرید استقلال بسته خواهد شد. در دفاع استقلال جنس بازی پادوانی و پژمان به همنزدیک است و باید دید جانواریو و مجید حسینی جوان ۲۴ ساله می توانند طوری بازیکنند که خط دفاع استقلال جمع شود یا خیر . بعد از بازی با الاهلی منصوریان ازپادو، مگویان و وریا خیلی شاکی بود و نزدیکان او می گفتند ممکن است این بازیکنانرا برای فصل بعد نگه ندارد ولی فعلا با دو نفر از آنها تمدید کرده است. در حالی کهپیش از این می گفتند استقلال اگر منتظری را بگیرد دیگر قرارداد پادوانی را تمدیدنمی کند.

استقلال با خرید پژمان منتظری در حقیقت یکبازیکن میلیاردی دیگر به تیمش اضافه کرد. بازیکنی که تخمین رقم قراردادش خیلی سختنیست و به نظر می رسد چیزی حدود دو میلیارد تومان هزینه برای باشگاه استقلال داشتهباشد.

با اعلام افتخاري: پژمان منتظري به استقلال پيوست

سيد رضا افتخاري مديرعامل باشگاه استقلال در همين خصوص به سايت باشگاه گفت: بازگشت پژمان منتظري به خانه اش را تبريك و خوش آمد مي گويم. استقلال، خانه پژمان است زيرا او سال ها براي استقلال بازي كرده و زحمت كشيده و حالا هم به اين تيم بازگشته است.

او افزود: پژمان منتظري از بازيكنان كاربلد و اثرگذار در تيم ملي است كه چند سالي به عنوان لژيونر در خارج از ايران به فوتبالش ادامه داد و حالا هم دوباره براي استقلال بازي مي كند. با درخواست كادر فني، ما از مدتي قبل با اين بازيكن وارد مذاكره شديم و دقايقي قبل هم به توافق نهايي رسيديم. براي منتظري آرزوي موفقيت مي كنم و حضور او در استقلال يكي ديگر از خبرهاي خوشي بود كه به هواداران وعده داده بوديم و انجام شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )