حسن بیت‌سعید که قرار شده شماره ۷ جدید آبی‌باشد باید خیلی دقت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز هم خیلی ازقدیمی‌های استقلال شماره ۷ را خیلی پیراهن مهمی در تاریخ باشگاه نمی دانند ، اگرچهاین پیراهن با حسن روشن تاریخی روشن در سال های دور داشته اما این قدر وزن شماره ۸تیم بالا بوده که هیچ گاه تا قبل از مجیدی این شماره در تیم پیراهن بی رقیب نبودهاست.

این چندسال آخر که فرهاد مجیدی برگشت و انصافا هم برای آبی ها خوش درخشید ، نسلی از بچههای دهه ۷۰ را چنان شیفته این پیراهن کرد که شماره ۷ شد شماره خاص باشگاه. حتیبالاتر از شماره های ۸ و ۱۰ که خیلی بازیکنان شاخصی بعد از مجیدی ، آنها را به تننکرده اند و ستاره نشده اند.شماره ۸ که عملا رسیده به یعقوب کریمی و تقریبا می رودکه به پیراهنی عادی بدل شود. ۷ اما حالا سنگین ترین پیراهن تیم است.

لباسیکه سال قبل و بعد از یکسال از بایگانی در آمد. سال قبلش این لباس به احترام فرهادمجیدی بایگانی شد ولی بختیار وقتی آمد استقلال خواست سر این لباس قمار کند. میخواست شماره ۷ قلب تیم باشد اما نتیجه کارش ، اثر عکس داشت. وزن و حاشیه هایپیراهن ۷ طوری روی بازی اش سایه انداخت که بختیار را نابود کرد.

حالا بیت سعید قرار است این لباس را بپوشد. کاشبیت سعید جای اهمیت شماره ۷ ، به کیفیت فوتبالش فکر کند و مثل بختیار اسیر ظواهرنشود تا راحت لباس بر تنش باشد و بتواند خوب بازی کند که به سرنوشت تلخ بختیاردچار نشود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )