به جای آنکه در آینده با کی‌روش دعوا کنیم امروز باید برنامه او را ببینیم و سعی کنیم برنامه‌های باشگاه‌ها را هم به بهترین شکل با این برنامه هماهنگ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش چهار روز قبل مشق هایش را نوشت؛ او نه چهار روز قبل که شاید از دو ماه قبل که هنوز درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی بود برنامه اش را نوشته بود و چهار روز قبل آن را اعلام عمومی کرد. او هفت خان رستم را در برنامه اش گنجانده است تا تیم ملی در مسابقات جام جهانی تجربه دوران گذشته را تکرار نکند.

برنامه را تنها برای تکرار مکررات می نویسیم:

اردوی آماده سازی اول: ۲۳ آگوست تا ۵ سپتامبر ۲۰۱۷

اردوی آماده سازی دوم: ۲۷ سپتامبر تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۷

اردوی آماده سازی سوم: ۱ نوامبر تا ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷

اردوی آماده سازی چهارم: ۸ دسامبر تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ (۳ روز)

اردوی آماده سازی پنجم: ۱۴ مارس تا ۲۷ مارس ۲۰۱۸

اردوی آماده سازی ششم: ۵ می تا ۳۱ می ۲۰۱۸

اردوی آماده سازی هفتم: ۱ ژوئن تا ۱۳ ژوئن ۲۰۱۸

این هفت خان رستم از چهار روز پیش در تابلوی اعلانات به دیوار فوتبال ایران کوبیده شده است. اصل بحث اما این است: نکند مثل سال قبل برنامه را نبینیم و همین که به آن رسیدیم تازه بگوییم چمن فلان ورزشگاه آماده نیست و زیر کشت است؟ نکند مثل سال قبل برنامه را نبینیم و همین که به آن رسیدیم بگوییم ما بازیکنانمان را نمی دهیم. نکند مثل سال قبل برنامه را نبینیم و همین که به آن رسیدیم بگوییم اینهمه تعطیلی لیگ برای چیست؟ نکند مثل سال قبل برنامه را نبینیم و همین که به آن رسیدیم بگوییم کی روش به لیگ اعتقاد ندارد و حاشیه درست کنیم. نکند مثل سال قبل برنامه را نبینیم و همینکه به آن رسیدیم بگوییم کی روش بازیکنان ما را «چاق» می کند!

اساتید در پرسپولیسی که نماینده ایران است در لیگ قهرمانان آسیا، اساتید در استقلالی که می خواهد جبران مافات کند، اساتید در ذوب آهنی که منتقد سنتی کی روش بوده اند، اساتید در سپاهانی که سبقه دعوا با کی روش را دارند، اساتید منتقد ذاتی موبورها، اساتید در خانه و ...

لطفا همین امروز این برنامه را ببینید و با برنامه های خودتان چک کنید، امسال فرصت به هم ریختن برنامه های تیم ملی مگر در شرایطی مثل پرسپولیس وجود ندارد. فردای روزگار دوباره درگیری و دعوا به درد هیچکس نمی خورد. لطفا و حتما همین امروز برنامه را ببینید و همین امروز برای احقاق حقتان دعوا کنید تا اگر لازم است برنامه ها از همین حالا عوض شوند و به گونه ای تنظیم شوند که همه به اوج برسند نه اینکه وسط آماده سازی تیم ملی و اجرای لیگ با درگیری اتحاد مان به هم بریزد.

امروز وقت برنامه ریزی است و چانه زنی فردا فقط حرکتمان را مختل می کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )