رامین رضائیان هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده و گویا تا زمانی‌که این اتفاق رخ ندهد، استقلالی‌ها امیدوار به جذب این بازیکن خواهند بود.

بهگزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای پرخبری درباره رامین و استقلال، این بازیکنهم به طور کامل سکوت کرده و گویا دوست دارد چنین اخباری از او در رسانه ها وجودداشته باشد. به هر حال بحث حضور رضائیان در استقلال، می تواند او را در صدر اخباررسانه ها قرار دهد. رضائیان هم از این شرایط خیلی استقبال کرده و با سکوت خود،تنها ابهامات را زیاد می کند.

سیدرضاافتخاری مدیرعامل استقلال در تازه ترین اظهار نظر خود درباره وضعیت رامین وباشگاهش، می گوید: «او تمایل دارد با استقلال قرار داد ببندد و اگر به اروپا نرود،به احتمال زیاد به باشگاه ما ملحق می شود.» البته بعضی از مسئولان استقلال ترجیح میدهند درباره او صحبت نکنند و این هم ظاهرا خواسته منصوریان است. سرمربی استقلالدوست دارد باشگاه در کمال آرامش کارها را پیش ببرد.

رامینرضائیان در آخرین صحبت هایی که با استقلالی ها انجام داده، از این گفته که هدفاولش بازی در اروپاست و مذاکراتی هم با بعضی باشگاهها داشته است. او تاکید کرده:«اولویت اولم اروپاست ولی اگر پیشنهاد نداشتم و خواستم ایران بمانم، به استقلال میآیم.»

رضائیانبه آبی ها تاکید کرده نهایتا تا سه هفته دیگر درباره آینده اش تصمیم نهایی را می گیرد.پولی که باشگاه استقلال به رامین می دهد، به مراتب بیشتر از پولی است که اروپاییها به این بازیکن پیشنهاد داده اند. به همین دلیل رامین کمی دو دل شده است ولی ازسویی رضائیان می داند حضور در استقلال، باب میل کارلوس کی روش نیست و سرمربی تیمملی علاقمند است او و سایر بازیکنان، به اروپا بروند. رضائیان این مسئله را هم بهخوبی می داند که حضور در استقلال، می تواند یک فصل بسیار سخت و پرحاشیه برایش رقمبزند. رامین نمی خواهد در سال جام جهانی به حاشیه برود و می خواهد در جایی بازیکند که آرامش داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )