کارلوس کی‌روش گفت: فقط یک تیم می‌تواند ما را شکست دهد؛ آن هم بازیکنان روی نیمکت ما هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس كی‌روش، سرمربی تیم ملی در دیدار با سردبیران ورزشی رسانه‌ها گفت: به رفقایم به شوخی گفتم كه فقط یك تیم در آسیا هست كه می تواند ما را شكست بدهد؛ آن هم بازیكن های روی نیمكت ماست. ما الان ٣٠ بازیكن یكدست داریم كه عین هم هستند

او ادامه داد: ۵۰ درصد تیم جام جهانی ما خارج از ایران بازی می كنند پس ما باید برای نصف دیگر تیم برنامه ای متناسب با آنها داشته باشیم.

سرمربی ایران گفت: بازی فرانسه و انگلیس به قدری سرعت داشت كه سرم درد گرفت این قدر چشمم را این طرف و این طرف كردم! ما در جام جهانی با این تیم ها بازی داریم. پس یا همه با هم از تیم ملی حمایت می كنیم یا بعدش طبق یك فرمول قدیمی می گوییم مربی خوب نبود!

کی روش گفت: در ۴۸ ساعت گذشته همه می‌گویید دومین صعود متوالی به جام جهانی است. الان بپرسيد بعدش چی؟ برنامه‌تان براي آنجا چی هست؟

سرمربی تیم ملی ادامه داد: برنامه اي كه دادم در آن منافع ليگ قهرمانان در آن ديده شده، بخصوص پرسپوليس كه به نیمه نهایی آسيا رفته است. ما در جام جهاني اميد داريم قرعه خوبي داشته باشيم و داور بد دوره قبل نصيب مان نشود تا بتوانيم برويم دور بعدي جام جهاني.

کی روش درباره بازی دوستانه با تیم های بزرگ دنیا گفت: ما دوست داريم با برزيل و انگليس بازي كنيم ولي شايد آن ها نخواهند. البته آن ها می خواهند، مهم اين است كه اين كشورها براي هر بازي يك و نيم ميليون دلار مي خواهند! بايد تيم ها را به دسته هاي مختلف تقسيم كنيم ، آفريقايي ها، اروپايي ها و بقيه.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: بعضي ها فكر مي كنند بازي با برزيل و آرژانتين بهترين بازي براي تمرين است. شما قبل من با برزيل بازي كرديد ولي حاصل تان از آن بازي چي شد؟ غرورتان شكست، من نمي گويم با بهترين ها بازي كنيد اما بايد قدم به قدم توانا شويم و مثل بازي با آرژانتين اگر دوباره به تيمي در آن سطح خورديم، آنها باشند كه از ما ياد مي گيرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )