امروز در جلسه‌ای مهم راهکارهای حضور در جام‌جهانی اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارلوس کی‌روش و اهالی اداره کننده فوتبال امروز برنامه مهمی دارند. آنها که رئیس دولت و تمام مقامات دولتی را می بینند، در پی جلسات هفته های گذشته در فدراسیون فوتبال می خواهند از برنامه آماده سازی تیم ملی در جام جهانی رونمایی کنند. برنامه ای که البته در زمان اعلام همیشه با به به گفتن روبرو می شود اما با گذشت ۴ هفته از بازی های لیگ و اولین اعتراض یکی مثل برانکو و یا قلعه نویی به چالش کشیده می شود.

کی روش این بار و بعد از اتفاقات سال قبل، در روزی که توانسته راحت ترین صعود تاریخ به جام جهانی را رقم بزند، راهکارش برای رسیدن به دور دوم بازی های جام جهانی را رونمایی می کند. کاش باشگاه ها و هواداران و لیدرها و رسانه های هواداری خیلی خوب برنامه را ببینند و اگر اعتراضی دارند تا وقت هست به آن بپردازند و بعد وسط لیگ برای ضربه زدن به تیم ملی نگویند بازیکن مان از تیم ملی برگشته و چاق شده است!

تمام دعواهای اخیر ملی از جایی شروع شد که سال قبل، کی روش برنامه های اردویی تیم ملی را به فدراسیون اعلام کرد. سازمان لیگ از باشگاه ها مجوز تائید گرفت اما برانکو که در دل دعواهای مسئولان ایفمارک با کی روش، خودش را سمت ایفمارکی ها برده بود، اعتراض کرد. اردوی تابستانی ارمنستان تیم ملی تعطیل شد و بار دیگر هم در ژانویه اردوی امارات ملی پوشان را تعطیل کرد و با گفتن جملاتی درباره بد بودن تمرینات تیم ملی آتشی بزرگ به پا کرد.

البته کارلوس کی روش هم با مواضع تند و عصبی خود در تشدید این دعواها، کم چالش برانگیز نشد اما این بار می شود خیلی مسالمت آمیز به فکر موفقیتی برای همه بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )