تیم فوتبال نساجی قائمشهر تمرینات خود را از امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی قائمشهر که چهره‌ای کاملا جدید به خود گرفته است، تمرینات خود را به منظور حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول کشور از امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز می‌کند. این اتفاق در حالی می‌افتد که بر اساس تصمیم مالک جدید باشگاه نساجی، از این پس تمام تمرینات این تیم در تهران انجام می‌شود و نساجی تنها قبل از بازی‌های خانگی‌اش راهی قائمشهر شده تا دیدارهای خانگی‌اش را در شهر خود انجام دهد.

نساجی در این فصل با مهدی پاشازاده بعنوان سرمربی به توافق رسید و از امروز نیز کار این تیم زیر نظر پاشازاده در تهران آغاز می شود. به جز پاشازاده که خود از بازیکنان سابق باشگاه استقلال است، محمد نیک سیرت و احمد کعبیان پور دو استقلالی سابق دیگر هم بعنوان دستیار و فرزاد مجیدی هم بعنوان سرپرست این تیم را هراهی می‌کنند. اگر مدیریت علی امیری از معاونان سابق باشگاه استقلال را هم در این تیم لحاظ کنیم، می‌بنیم که این تیم مازندرانی به طور کلی چهره‌ای استقلالی به خود گرفته است.

به جز نفرات یاد شده، فرشاد قدیری بعنوان مربی دروازه بانی و بابک ذوالرحمی نیز بعنوان دیگر دستیار پاشازاده از اعضای کادر فنی این تیم می باشند.

این تیم فصل گذشته با محمود فکری کار خود را در لیگ دسته اول آغاز کرد و با حسین مسگر ساروی لیگ را به پایان رساند و در نهایت نیز نتوانست جایگاهی بهتر از رده دهم در جدول رده بندی به دست آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.