سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای دیدار با ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران از هفته هشتم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۲ خرداد امسال در تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان خواهد رفت.

بر همین اساس برنامه آماده سازی شاگردان کی‌روش از قبل از این دیدار آغاز و تیم ملی برای برپایی اردوی تدارکاتی ۵ خرداد راهی کشور اتریش شده است.

در ادامه تیم ملی فوتبال ایران ۱۴ خرداد ماه در ورزشگاه Podgorica City شهر پودگوریسا مونته‌نگرو به مصاف تیم ملی این کشور خواهد رفت.

ملی‌پوشان بعد از این بازی تدارکاتی به کشورمان بازخواهد گشت تا برای برگزاری دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل ازبکستان آماده شوند.

بر همین اساس کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی بازیکنان مورد نظر خود برای بازی مقابل ازبکستان در مقدماتی جام جهانی را به شرح زیر اعلام کرد:

دروازه‌بان‌ها: علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، محمدرضا اخباری و حامد لک

مدافعان: رامین رضاییان، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی و سعید آقایی

هافبک‌ها: سعید عزت اللهی، عزت الله پورقاز، احسان حاج صفی، علی کریمی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه

مهاجمان: مهدی طارمی، وحید امیری، سردار آزمون، کریم انصاری فرد، احسان پهلوان، مهدی ترابی، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش

نکته مهم در لیست کی روش عدم حضور بازیکنان استقلال است و کی روش ترجیح داده برای بازی با ازبکستان هیچکدام از بازیکنان استقلال را به تیم ملی دعوت نکند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )