بهترین بازیکن دیدار العین مقابل استقلال در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعتراف کرد که انتظار چنین نتیجه‌ای را مقابل شاگردان منصوریان نداشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال تهران در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته مقابل العین امارات قرار گرفت و با نتیجه سنگین ۶ بر یک شکست خورد تا از این رقابت‌ها حذف شود.

عمر عبدالرحمن، بهترین بازیکن این دیدار در مصاحبه با سایت باشگاه العین گفت: ما به عنوان بازیکنان هفته گذشته در رختکن ورزشگاه آزادی وعده کردیم تا در ورزشکاه خانگی به همراه هوادارانمان جشن صعود را برپا کنیم. ما در این بازی مزد تلاش زیاد خود را گرفیتم و موفق شدیم ۶ گل به رقیب بزنیم.

وی افزود: پایان فصل با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امری خوب و قابل قبول است اما با اهداف باشگاه العین هماهنگ نیست زیرا بیشتر از این ها از ما انتظار می‌رود. راه یافتن به مرحله یک چهارم در آسیا برای ما عادی است اما نسبت به ما افزایش جام‌های داخلی و آسیایی امری خوب است. اصلا انتظار چنین نتیجه‌ای را مقابل استقلال نداشتیم ولی مطمئن به صعود بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.