سرمربی جدید تیم فوتبال داماش تهران گفت: از لیگ ۳ کارم را آغاز کردم تا پله‌پله جلو رفته و به اهداف بزرگتری دست پیدا کنم.

آرش برهانی پس از قبول هدایت تیم فوتبال داماش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این تصمیم جدید گفت: مهم‌ترین مسئله بعد از حضورم در کلاس‌های مربیگری آغاز کارم به عنوان مربی در یک تیم بود که با پیشنهادی که از سوی مسئولان باشگاه داماش تهران و شخص آقای علیزاده به عنوان مالک این تیم صورت گرفت تصمیم گرفتم به عنوان سرمربی در این تیم آغاز به کار کنم.

وی افزود: امیدوارم بتوانم تجربیاتی که طی سال‌ها حضور در فوتبال از مربیان مختلف کسب کرده‌ام را در اختیار جوانان قرار بدهم زیرا با اطلاعاتی که از چند روز قبل کسب کرده‌ام متوجه شدم که داماش بازیکنان جوان و با استعدادی دارد که توانایی حضور در لیگ‌های بالاتر را هم دارند.

برهانی تأکید کرد: هدف مسئولان باشگاه داماش این است که این تیم به لیگ دسته یک صعود کند و البته من هم می‌دانم که مسئولیت سختی را قبول کرده‌ام اما همیشه کارهای سخت را دوست داشته و حالا هم می‌خواهم در قالب سرمربی تیم داماش به موفقیت برسم. در این راه به دعای خیر طرفداران استقلال که همواره در میادین فوتبال حامی من بودند نیاز داشته و امیدوارم بتوانم به هدفی که دوست دارم دست پیدا کنم.

مهاجم سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا کارش را از لیگ ۳ آغاز کرد، گفت: طبیعتاً وقتی یک فوتبالیست کارش را در زمین فوتبال به پایان می‌رساند باید هدف داشته باشد. من هم سعی کردم کارم را به شکلی جلو ببرم که از تیم‌های لیگ پایین‌تر شروع کنم و ان‌شاءالله در آینده بتوانم به اهداف بلندتر برسم ضمن آنکه داماش تهران می‌تواند در جام حذفی حضور داشته باشد و قطعاً می‌توانیم با تیم‌های بزرگتر بازی کرده و نام‌مان را بر سر زبان‌ها بیندازیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.