سرمربی سیاه جامگان مشهد با تاکید بر اینکه با همکارانم در حال مشورت برای جذب بازیکن هستیم گفت: هنوز لیست نفرات جدید را به باشگاه ارائه نکرده ام.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت سیاه جامگان برای لیگ هفدهم گفت: به تازگی جلسه ای را با مدیرعامل محترم باشگاه برگزار کرده ایم و در خصوص فصل آینده صحبت های خوبی با یکدیگر انجام دادیم.

وی تاکید کرد: سال گذشته سیاه جامگان شرایط سختی داشت اما توانستیم با همت هواداران و بازیکنانمان در لیگ برتر باقی بمانیم. امسال می خواهیم یک تیم پرقدرت را روانه میدان کنیم تا مجددا کارمان همانند لیگ شانزدهم در پایان فصل به اما و اگر کشیده نشود.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: مشکلات مالی باید حل شود و ما در این خصوص صحبت های خوبی انجام دادیم تا بتوانیم هم بازیکنان مورد نظر را جذب کرده و هم بازیکنانی که از فصل قبل مد نظر ما هستند را برای لیگ هفدهم در سیاه جامگان نگه داریم.

میثاقیان در پاسخ به این پرسش که آیا لیست نفرات جدید را به باشگاه ارائه دادید یا خیر گفت: هنوز این کار را انجام نداده ایم و با همکارانم در حال مشورت هستیم تا لیست بازیکنانی که مد نظرمان هستند را به مسئولان اعلام کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی تیم ها نفرات مورد نظر را جذب کردند آیا شما دیر در این خصوص اقدام نکرده اید گفت: هنوز سایر تیم ها نفرات مورد نظر را جذب نکرده اند البته ما تلاش می کنیم تا هر چه زودتر در خصوص جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کنیم.

میثاقیان در خصوص دیدار استقلال برابر العین نیز گفت: آبی پوشان بازی سختی در پیش دارند اما اعتقاد دارم شانس صعود آنها به دور بعد بیشتر است و امیدوارم این تیم بتواند با ارائه یک بازی منطقی به آنچه که می خواهد دست پیدا کند.

سرمربی سیاه جامگان در خصوص عملکرد پرسپولیس برابر لخویای قطر نیز گفت: مطمئن هستم اگر در بازی رفت تماشاگران در ورزشگاه بودند هرگز بازی به تساوی نمی کشید و پرسپولیس برنده دیدار می شد اگر چه این تیم یک پنالتی را هم از دست داد اما بازیکنان و کادر فنی این تیم باتجربه هستندو برنامه ریزی برای بازی برگشت انجام داده اند و امیدواریم آنها هم به همراه استقلال خوزستان بتوانند به دور بعد صعود کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاه جامگان به حمایت هوادارانش نیاز دارد و امیدوارم سیاه جامگان لیگ هفدهم را با حضور پرشور تماشاگرانش آغاز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.