پیشکسوت استقلال با بیان اینکه آبی پوشان توانستند به خوبی بازیکنان العین را مهار کنند گفت: العین در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن ندارد.

صادق ورمزیار درگفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص پیروزی استقلال برابر العین اظهار داشت: به اعتقاد من استقلال خیلی منطقی بازی کرد و توانست با یک بازی حساب شده، به یک پیروزی خوب دست پیدا کند.

وی تأکید کرد: کاملاً مشخص بود کادر فنی استقلال، آنالیز خوبی از العین دارد و تمامی بازیکنان این تیم را به خوبی می شناسد و همین آنالیز باعث شد که استقلال در نیمه دوم به چندموقعیت خطرناک دست پیدا کند که در دقایق پایانی این تیم به یک پنالتی دست پیدا کرد و توانست با یک اندوخته تقریباً مطمئن خود را برای دیدار برگشت آماده کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: همه از قدرت خط هافبک و فوروارد العین مطلع بودند و بازیکنان استقلال توانستند به خوبی برادران عبدالرحمن را از بازی مهار کرده و نبض دیدار را در اختیار بگیرند.

ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا نبود نورافکن و ابراهیمی در این دیدار تأثیرگذار بود یا خیر؟ گفت: ابراهیمی بازیکن بزرگی است، بازی او قابل احترام و ستایش است و مطمئنم اگر در زمین حضور داشت شاید می توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم. اما امیدوارم این بازیکن، سلامتی خود را به دست آورده و در دیدار برگشت در امارات بتواند برای استقلال بازی کند.

وی در خصوص دیدار برگشت استقلال برابر العین تصریح کرد: آبی پوشان بازی سختی را پیش رو خواهند داشت. العین با توجه به میزبانی، چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام قوا مقابل استقلال ظاهر خواهد شد تا بتواند با پیروزی در این دیدار به دور بعد صعود کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار پرسپولیس برابر لخویای قطر اظهار داشت: قرمزپوشان بازی خوبی از خود ارائه دادند، می توانستند برنده هم بشوند اما نبود یار دوازدهم باعث شد تا این تیم از حمایت هواداران برخوردار نشود و نتواند بازی همیشگی اش را ارائه دهد. البته نباید از بازی خوب لخویا هم به سادگی بگذریم زیرا آنها به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و بر روی تک تک نفرات قرمزپوشان شناخت کافی داشتند.

ورمزیار در مورد خراب کردن پنالتی توسط مهدی طارمی ادامه داد: باید بپذیریم که پنالتی ۵۰، ۵۰ است و نمی توان مطمئن بود که حتماً همه پنالتی ها گل شود. البته طارمی باید پنالتی هایش را در آینده یا بالای بالا و یا در گوشه های دروازه بزند تا مهارش برای دروازه بان سخت شود.

وی تأکید کرد: اعتقاد دارم طارمی باز هم باید پنالتی بزند و فکر نکند چون این پنالتی را خراب کرد بقیه پنالتی هایی که در آینده به دست خواهد آورد هم به گل تبدیل نخواهد شد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در خصوص تأثیر نبود تماشاگران در ورزشگاه افزود: حضور هواداران دلگرمی خاصی به بازیکنان می دهد و آنها کمک موثری به بازیکنان در جهت پیروزی می کنند. اما واقعا باید پذیرفت بازی بدون تماشاگر بی معناست و هیچ جذابیتی برای دیدن ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )