پس از ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتورسازی پیرامون وضعیت مالکیت این باشگاه و تعیین مهلت یک هفته ای برای پاسخگویی، مستندات مالک این باشگاه توسط معاونت حقوقی سپاه به فدراسیون فوتبال ارائه می گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از ارسال نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه تراکتورسازی پیرامون وضعیت مالکیت این باشگاه و تعیین مهلت یک هفته ای برای پاسخگویی، مستندات مالک این باشگاه توسط معاونت حقوقی سپاه به فدراسیون فوتبال ارائه می گردد.

معاونت حقوقى سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستندات آقاى شفق را در سنوات گذاشته مورد بررسى قرار داده و آن را فاقد ارزش قانونى دانسته که این موضوع به ایشان نیز اعلام شده است. بر همین اساس باشگاه تراکتورسازی امروز طى نامه ای به معاون حقوقی سپاه خواستار پاسخ به ابهامات موجودر در این خصوص شد.

جوابیه معاون حقوقى سپاه پاسداران به فدراسیون فوتبال بر مبنای مدارک و مستندات موجود، مالکیت مجموعه تراکتورسازی را اثبات می‌کند. همچنین بر اساس این مدارک مستندات عنوان شده از سوی ناصر شفق که مدعی مالکیت این مجموعه می‌باشد فاقد ارزش قانونی بوده و قابلیت استناد ندارد.

جزئیات استدلال کارشناسان معاون حقوقی سپاه در این نامه تشریح شده و گفته می شود بر اساس مدارکی که به فدراسیون فوتبال ارائه گردیده این ادعا فاقد ارزش قانونى است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.