دیدار تیم ملی فوتبال جوانان ایران و پرتغال در چارچوب جام جهانی ۲۰۱۷ جوانان با شکست ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایران و پرتغال در چارچوب دیدار پایانی گروه سوم رقابت‌های جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار با پیروزی دو بر یک به سود پرتغال به پایان رسید.

رودی زامبراند

کریستین لسکاندرو و بیرون رومرو

دالوت از پرتغال

-

رضا شکاری (۳) برای ایران و گونگالوس (۵۳) و سیلوا (۸۶) پرتغال

ترکیب ایران: شهاب عادلی، علی شهسواری، مهران درخشان مهر، عارف غلامی، نیما طاهری، علی شجاعی، محمدمهدی مهدی خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، سینا خادم پور و امید نورافکن.

سرمربی: امیرحسین پیروانی

اتفاق مهم بازی

دقیقه ۱ پاس در عمق دقیق هافبک پرتغال میگوئل لوئیس را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه این بازیکن را عادلی با یک واکنش دقیق دفع کرد.

دقیقه ۳ حرکت در عرض رضا جعفری این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت این بازیکن را گلر پرتغال به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴ کرنر ارسالی شجاعی را رضا شکاری با یک ضربه سر به گل اول این بازی تبدیل کرد.

دقیقه ۱۲ ارسال روی یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب به فررو رسید که توپ با ضربه سر بی دقت این بازیکن راهی اوت شد.

دقیقه ۲۱ ضربه ایستگاهی شجاعی را گل پرتغال به راحتی دریافت کرد.

ضربه امید نورافکن به دست مدافع پرتغال برخورد کرد که داور اعلام پنالتی کرد اما بعد از اعتراض بازیکنان پرتغال و استفاده داور از ویدئوچک دستور به ادامه بازی داده شد.

دقیقه ۳۰ حرکت پا به توپ مهاجم پرتغال به سمت دروازه ایران با دفع توپ غلامی همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه ایران راهی کرنر شد.

دقیقه ۴۶ شوت دالوت را گلر ایران به خوبی دفع کرد.

دقیقه ۵۴ دفع ناقص کرنر ارسالی از سوی عادلی توپ را درون محوطه جریمه مقابل گونگالوس قرار داد تا شوت دقیق این بازیکن به گل تساوی تبدیل شود.

دقیقه ۷۳ ضربه امید نورافکن به دست مدافع پرتغال برخورد کرد که داور اعلام پنالتی کرد اما بعد از اعتراض بازیکنان پرتغال و استفاده داور از ویدئوچک دستور به ادامه بازی داده شد.

دققه ۸۴ ژاندا سلدا توپی را از جناح راست ارسال کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیگر دیدار این گروه کاستاریکا با نتیجه یک بر صفر از زامبیا پیش است.

زامبیا با ۶ امتیاز به عنوان تیم صدر نشین به مرحله بعد صعود کرد. پرتغال با ۴ امتیاز و به دلیل گل‌زده بیشتر نسبت به کاستاریکا ۴ امتیازی در رده دوم قرار گرفت و مرحله بعد صعود کرد. ایران با سه امتیاز در رتبه چهارم جای گرفت و از این مسابقات حذف شد.

ایران در این مسابقات با پیروزی مقابل کاستاریکا شروع خوبی داشت. شاگردان پیروانی در نیمه اول بازی مقابل پرتغال و زامبیا هم برنده بودند اما در نهایت بازی را با شکست به اتمام رساندند تا در این تورنمت شروع خوب اما پایانی تلخ و غم انگیز داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.