مدیر عامل دبیری تبریز گفت: همه ما از خانواده فوتسال و از خاک خوردهای این رشته هستیم و اگر انتقادی می کنیم دلمان می‌سوزد،دوست داریم این رشته پیشرفت کند.

افشین دبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت و حضور تیم دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال گفت: ما قطعاً امسال در لیگ برتر شرکت نمی‌کنیم و طبق جلسه‌ای که دیروز با حضور اعضای هیأت مدیره باشگاه برگزار شد، مقرر بر این گردید که طی یک نامه رسمی به کمیته فوتسال انصراف خود را اعلام نماییم.

وی علت کناره‌گیری باشگاه دبیری تبریز را این‌گونه بیان داشت: در کجای دنیا یک سازمانی یا کمیته ای بیش از یک سال با عنوان سرپرستی اداره می‌شود،که کمیته فوتسال ما اینگونه است،اگر هم انتقاد کنیم،به ما توهین می شود و پرونده را به کمیته انظباطی ارسال می کنند.

وی در ادامه گفت: چرا مسئولان کمیته فوتسال انتقادپذیر نیستند؟همه ما از یک خانواده و از خاک خوردهای فوتسال هستیم. اگر حرفی می‌زنیم دلمان می‌سوزد و دوست داریم این رشته پیشرفت کند،من باز به صراحت می‌گویم هر تشکیلات سازمانی زمانی موفق است که همه در جای و محل خود قرار گیرند.

مدیرعامل دبیری تبریز گفت: شما ببینید یکی یکی تیم‌های منصوری،تام ایران‌خودرو، شنسای ساوه،ماهان و الانم دبیری تبریز که از تیم‌های خوب فوتسال ایران بودند، ولی به‌خاطر لجاجت و حرف‌های زور آقایان و بی‌برنامگی، از فوتسال ایران خداحافظی نموده و کناره‌گیری کردند.

وی در مورد جلسه‌ای که قرار بود با حضور تاج رئیس فدراسیون و پیشکسوتان فوتسال برگزار شود گفت: همان‌طور که گفتم ما قبلاً با تاج صحبت‌هایی داشتیم امروز درخواست کتبی خود را به فدراسیون فوتبال تحویل دادیم،تا این جلسه زودتر تشکیل شود و در حال حاضر منتظر پاسخ فدراسیون هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.