سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: بهتر بود همه مربیان لیگ برتری به جلسه هم‌اندیشی می‌آمدند و مشکلات خود را مطرح می‌کردند تا اینکه بخواهند این حرف‌ها را در طول فصل بزنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید جلالی در جلسه هم اندیشی مربیان لیگ برتر، گفت: در جلسه امروز مربیان مشکلات و مسائلی که مدنظرشان بود را مطرح کردند. عده‌ای از مربیان حضور داشتند و اگر همه مربیان شرکت می‌کردند ببیشتر خوشحال می‌شدیم.

وی افزود: در مورد برنامه لیگ و مسائل مختلف صحبت شد. باید برنامه را مطالعه کنیم و نظرمان را به صورت مکتوب بگوییم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه چرا مربیان سرشناس لیگ برتری در این جلسه حاضر نشدند،‌ خاطرنشان کرد: شاید کار داشتند اما بهتر بود در جلسه حاضر می‌شدند. اینکه مشکلات را در ابتدای کار به مسئولان بگویند خیلی بهتر است تا اینکه در خلال مسابقات گله کنند.

وی در مورد وضعیت سیامک نعمتی و مذاکره این بازیکن با باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اغلب بازیکنان تیم ما قرارداد یکساله داشتند. با فضای سختی مواجه شدیم بازیکنانی که در ابتدای فصل کسی آنها را نمی‌شناخت حالا مدنظر باشگاه‌ها قرار گرفتند و همه روی سر آنها ریختند که این مسئله خوب نیست.

جلالی در مورد اینکه آیا نعمتی می‌رود،‌ اظهار داشت:‌امروز نعمتی به باشگاه آمد و با او صحبت کردم. خودم فکر می‌کنم او در کنار ما می‌ماند.

وی در مورد اینکه این موضوع در مورد منشا هم مطرح می‌شد اما این بازیکن از پیکان به پرسپولیس پیوست، خاطرنشان کرد: از نیم فصل گفتم دیگر منشا یارمان نیست. در همان نیم فصل کار را برای فصل بعد تمام کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.