مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه با شناخت خوبی که از کاستاریکا داشتیم موفق شدیم به برتری برسیم، گفت: میخواهیم با پیروزی برابر زامبیا صعود به دور بعدی مسابقاتمان را قطعی کنیم.

محمد مهدی خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با پیروزی تیم فوتبال زیر بیست سال ایران برابر کاستاریکا در اولین بازی جام جهانی گفت: ایران پس از ۱۶ سال به جام جهانی و این مسابقات بزرگ صعود کرد. من تجربه اول حضور در مسابقات جام جهانی را داشتم و خوشحالم که در اولین بازی توانستم جواب زحمت کادر فنی و بازیکنان و دعاهای مردم ایران را بدهم و گلزنی کنم.

وی افزود: کاستاریکا تیم خوبی بود ما آنالیز خوبی از این تیم داشتیم وکاملا آنها را بررسی کرده بودیم خوشحالم که توانستیم با ارائه یک بازی خوب و منطقی به برتری برسیم.

مهاجم تیم فوتبال جوانان ایران در مورد اینکه موفق شد پس از چهل سال اولین گل ایران را در تاریخ جام جهانی به ثمر برساند ، تصریح کرد: خدا را شکر میکنم که توانستم پس از چهل سال توانستم این گل را بزنم این گل زحمت بازیکنان و دعای مردم بود. من این موضوع را نمی داستم و پس از بازی این مساله را به من گفتند که از این موضوع خیلی خوشحال شدم و خدا را به خاطر این مساله شاکرمیکنم.

مهدیخانی در مورد دیدار بعدی ملی پوشان ایران برابر زامبیا تصریح کرد: شرایط خوبی داریم و با پیروزی که در بازی اول به دست آوردیم شرایط خوبی پیدا کردیم. پس از بازی اول نیز استرس از روی کل تیم برداشته شد و خوشبختانه شرایط خیلی خوبی داریم. زامبیا تیم قوی و قدرتمندی است و بازیکنان آن تیم از نظر بدین قوی هستند اما ما نیز شرایط خیلی خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی و دعای خیر مردم این تیم را شکست دهیم و صعودمان به دور بعد مسابقات را تقریبا قطعی کنیم.

وی در مورد سطح بازی ها گفت: واقعا سطح بازی ها بالا است و قابل مقایسه با بازی هایی انتخابی نیست. کیفیت بالا و شرایط فوق العاده است و این موضوع باعث ایجاد انگیزه میان بازیکنان می شود.

مهاجم تیم فوتبال جوانان اضافه کرد: ما در گروه سختی قرار داریم و بازیهایمان اصلا آسان نیست. همین کاستاریکا از تیم های خوب قاره خود بود. زامبیا هم که توانست پرتغال شکست دهد،قهرمان آفریقا بود. پرتغال هم که در سطح جوانان از تیم های خوب نه تنها اروپا بلکه دنیا است. اما به هر حال ما هم تیم خوبی داریم که می خواهیم صعود کنیم.

مهدی خانی در مورد شرایط باشگاهش و پیشنهاداتی که ممکن است پس از جام جهانی به او برسد، تصریح کرد: من برای گذراندن خدمت سربازی فعلا بازیکن تیم نیروزمینی هستم اما یک ماه دیگر خدمت سربازی ام به پایان میرسد. من پس از مسابقات آسیایی چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم که خاطر سربازی نتوانستم به آنها جواب مثبت دهم. قطعا جام جهانی میدان بزرگی است که می تواند در آینده یک بازیکن تاثیر داشته بشد من هم امیدوارم بتوانم با عملکرد خوبی که در این بازی ها خواهم داشت بتوانم لژیونر شود.

وی در پایان در باره الگو های ورزشی اش نیز گفت: بازی الکسیس سانچز و رونالدو را خیلی دوست دارم و این دو بازیکن الگوی ورزشی من هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.