پیشکسوت پرسپولیس گفت: مهدی طارمی و کاوه رضایی برای آقای گلی با هم چشم‌وهم چشمی دارند اما صعود پرسپولیس مهم‌تر از آقای گلی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرتضی فنونی زاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس و لخویای قطر گفت: تماشاگران در ورزشگاه حضور نداشتند و این بازی هم به ما نچسبید البته پرسپولیس می‌توانست برنده شود و با اندوخته خوبی راهی قطر شود با این حال طارمی یک پنالتی را از دست داد و فرصت ایده‌آل پیروزی از دست رفت.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیدند و پرسپولیس می‌توانست برنده شود. با این حال همه چیز به بازی برگشت موکول شد. بازیکنان پرسپولیس زحمت خودشان را کشیدند و انتظار بیشتری از آنها نمی‌رفت.

فنونی‌زاده در مورد اینکه بهتر بود طارمی پنالتی را نمی‌زد، گفت: مهدی طارمی بعد از پنالتی چیپی که زد و آن را در بازی با الریان از دست داد دو پنالتی دیگر برای پرسپولیس را گل کرد. بنابراین عقل سلیم می‌گوید باز هم پنالتی را این بازیکن بزند. به هر حال طارمی خودش پنالتی را گرفت. به نظر من مهدی طارمی و کاوه رضایی در استقلال برای آقای گلی در آسیا با یکدیگر رقابت دارند و چشم‌وهم‌چشمی می‌کنند. اما بازیکنان پرسپولیس باید بدانند صعود این تیم به جمع ۸ تیم برتر آسیا و یا کسب عنوان قهرمانی خیلی مهم‌تر از آقای گلی است.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشگاه خالی از تماشاگر بود سایر بازیکنان پرسپولیس هم می‌توانستند این ضربه پنالتی را بزنند حتی بیرانوند هم می‌تونست این پنالتی را بزند شاید بهتر باشد طارمی فرصت پنالتی زدن را به بازیکنان دیگر هم بدهد. او مهاجم خوبی است ولی باید این فرصت را به دیگران هم بدهد ضمن اینکه سرمربی تیم در مورد زننده ضربه پنالتی تصمیم می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.