هافبک استقلال با تاکید بر اینکه تنها به قهرمانی در آسیا فکر می کنیم گفت: پرسپولیس یا لخویا برای ما هیچ فرقی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفرش تیمش برابر العین امارات در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خیلی سختی را با پیروزی به پایان رساندیم. العین حریف سرسختی بود و باید قبول کنیم در نیمه اول ما را خیلی اذیت کرد اما در نیمه دوم کاملا بر بازی مسلط شدیم و توانستیم چند موقعیت خوب را هم بدست بیاوریم و با بدشانسی از دست دادیم اما در دقایق پایانی اندوخته خوبی برای دیدار برگشت کسب کردیم و توانستیم به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به حضور پرشور هواداران ما دیگر وظیفه خود می دانستیم که این بازی را با برد به پایان برسانیم و خود را آماده دیدار برگشت کنیم.

حیدری افزود: باید قبول کنیم که العین یک تیم متمول است. به جرأت می توانم بگویم قیمت دو مهاجم این تیم شاید معادل کل تیم های لیگ برتری ما بود اما غیرت ایرانی بهتر از پول بود و توانستیم با همین داشته هایمان یک پیروزی خوبی بدست بیاوریم.

وی افزود: نبود نورافکن، ابرهیمی و ووریا غفوری تاثیرگذار بود اما سایر بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند تا به این پیروزی خوب دست پیدا کنیم.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که دوست داریم در مرحله بعد و در صورت صعود با پرسپولیس بازی کنید یا لخویای قطر گفت: در حال حاضر تمرکزمان برای بازیکن برگشت برابر العین است اما برای ما فرقی نمی کند که با لخویا بازی کنیم یا با پرسپولیس زیرا تنها هدفمان قهرمانی در لیگ قهرمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم توانسته باشیم دل هوادارانمان را شاد کنیم و از آنها می خواهیم که ما را دعا کنند تا دیدار برگشت هم با پیروزی به پایان برسانیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )