اسطوره بارسلونا و هم تیمی پورعلی گنجی از این که فیلیپ لام کفش‌هایش را می‌آویزد، ابراز تاسف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فردا، روز خداحافظی کاپیتان بایرن مونیخ یعنی فیلیپ لام با دنیای فوتبال است.او در بازی با فرایبورگ، جشن وداع خواهد گرفت و در ۳۳ سالگی بازنشسته خواهد شد.

این اتفاق نه فقط برای آلمان‌ها حتی برای چهر‌‌ه‌های ورزشی خارجی نیز، خوشایند نیست.

به عنوان نمونه ژاوی، بازیکن اسبق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا ابراز تاسف کرده است.

او اظهارداشت:فیلیپ لام بازیکن غیرقابل تصور است.او یکی از بهترین مدافعین راست تاریخ فوتبال جهان است.

وی که در تیم السد قطر توپ می‌زند و هم تیمی مرتضی پورعلی گنجی، بازیکن ملی‌پوش ایران است،‌افزود:متاسفم که با داشتن فقط ۳۳ سال سن، ‌فوتبال را کنار می‌گذارد.چون واقعا فوتبالیستی است که از دیدنش بسیار خوشحال می‌شوم.

به اعتقاد ستاره پیشین ماتادورها،‌ بایرن مونیخ در فصلی که گذشت، تیمی کاملا درخشان نبود. وی عنوان کرد:در فصل فاصله زیادی ایجاد شد.مسلم است که آنها بهترین فصل فوتبال را پشت سرنمی‌گذارند.خیلی سخت است که باردیگر بتوانند مثل دوران یوپ هاینکس یا پپ گواردیولا بدرخشند.البته کارلو آنچلوتی کارش را خوب انجام می‌دهد.اما همه از بایرن خیلی انتظار دارند.همه هواداران می‌گویند تیم باید فاتح لیگ قهرمانان بشود.

ژاوی همچنین در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر نیز اظهار نظر کرد و گفت:تصور می‌کنم مسابقات جام جهانی قطر، یک دوره فوق‌العاده شگفت‌انگیز بازی‌ها باشد.برای اولین بار این پیکارها در کشوری عربی برگزار خواهد شد. قطر چنین قابلیتی دارد و خودش را به خوبی برای مسابقات مهیا خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.