رئیس فدراسیون فوتبال خیلی صریح می‌گوید پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند اما قرمزها اصلا اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛درست ساعاتی بعد از توضیحات شفاف مهدی تاج درباره ممنوعیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن، باز هم عضو هیات مدیره قرمزها گفت مشکلی از بابت خرید این بازیکن نداشتند. مهدی تاج استدلال باشگاه پرسپولیس را بیان کرده بود. اینکه انها می گویند چون منشاء یکی از سهمیه های لیگ برتری این تیم را می سوزاند پس بازیکن خارجی محسوب نمی شود. این استدلال شباهت زیادی دارد به استدلال هایی که در نیم فصل فصل تازه تمام شده درباره محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالات و اینکه با پایان این بازه زمانی استقلال می تواند بازیکن آزاد بگیرد!

منشاء بازیکنی است که یکی از ۴ سهمیه خارجی پرسپولیس را پر می کند. یعنی تیم برای او قرارداد بین المللی می بندد و سهمیه اش پر می شود. چون او از لیگ ایران آمده است هم به طور همزمان یکی از ۷ سهمیه لیگ برتری شان را پر می کند. این یکی از قوانین ساده در فوتبال است. آنچه سبب شده قرمزها با خیال راحت با منشاء قرارداد ببندند و ثبت کنند این است که می دانند در نهایت فدراسیون است که مثل هر سال باید عقب نشینی کند. تازه آن هم این فدراسیون. طاهری می گوید برنامه اش حالا رسیدن به قهرمانی در آسیاست و بستن راه موفقیت این تیم تبعات دارد. کاری که فدراسیون فوتبال نشان داده هیچ وقت حاضر نیست وارد بازی اش شود!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )