کاپیتان سابق پرسپولیس در کانال تلگرام خود متنی درباره فینال جام حذفی نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی هافبک سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با انتشار متنی در کانال تلگرامی اش نسبت به فینال جام حذفی و قهرمانی تیم نفت و البته برگزاری این بازی در خرمشهر واکنش نشان داد.

"دیروز بازی فینال جام حذفی بود، ولی روی کاغذ، چون شرایط اصلا برای فینال جام حذفی کشوری که تیم اول آسیاست،خجالت آور بود!! آقایون فدراسیونی، چرا فقط در زمان فینال جام حذفی یاد خرمشهر میفتین، به اصطلاح اینطوری میخواین از مردم شهر خرمشهر قدردانی کنید، نخیر آقایون، حق این مردم خیلی بیشتر از یه فینال جام حذفی هست و برگردن همه حق دارن!!

این اتفاقا توهین به شعور مردم خون گرم و رنجدیده این شهر است که فینال به فینال یادشون می کنید!! اگه راست میگین کمک کنین که این استادیوم بازسازیشه،چه ایرادی داره که بعضی از بازیهای تیم ملی در شهرستانها برگزار شه؟!! البته خب بخاطر نبود زمین طبیعتا نمیشود!!

امیدوارم روزی رو ببینیم که آدمهای دلسوز بر مسند فدراسیون باشند که کارای بزرگی برای این فوتبال بکنن. تبریک به بازیکنان و کادرفنی تیم نفت که با دست خالی توانستن جام رو بگیرن، و خسته نباشید فقط به بازیکنان و کادر تراکتور و هواداران واقعی و فهیم آنها، خوشحالم تنها جامی که آوردین در زمان حضور ما بود و آنرا به عنوان یک خاطره خوب ناقابل از طرف ما فراموش نکنید، من هم لطف و حمایت شما را در آن یک سال هیچ وقت فراموش نخواهم کرد."

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )