تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم التعاون عربستان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس، استقلال در حالی فردا شب در دوحه به مصاف تیم التعاون عربستان می‌رود که صعود شاگردان منصوریان تقریبا قطعی به نظر می‌رسد. آبی‌پوشان ایرانی با توجه به نتایج خوبی که در دیدارهای گذشته کسب کردند حتی در صورت شکست ۳ بر صفر هم به عنوان تیم دوم گروه صعود خواهند کرد. این در حالی است که استقلال و منصوریان برای پیروزی به مصاف حریف عربستانی خود خواهند رفت. استقلال در صورت پیروزی مقابل التعاون عربستان شانس صدرنشینی در گروه را دارد که در آنصورت ممکن است شاهد رویارویی استقلال و ذوب آهن در مرحله یک هشتم باشیم. به شرطی که ذوب آهن امشب به عنوان تیم دوم گروهش صعود کند.

استقلالی‌ها در بهترین شرایط ایده آل خود هستند و بعد از نایب قهرمانی در لیگ برتر تمام تمرکز منصوریان و شاگردانش در لیگ قهرمانان آسیاست. منصوریان با نفت حضور در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

التعاون عربستان هم حریف قدرتمندی مقابل نایب قهرمان ایران نیست. تیمی که در بازی رفت هم ۳ گل از استقلال در عمان دریافت کرد و اکنون شاید برای نباختن بازی می‌کند. تیم منصوریان در صورتیکه تیم الاهلی امارات مقابل بنیادکار متوقف شود صدرنشین گروه می‌شود تا یک موفقیت بزرگ و رویایی برای استقلال رقم بخورد. آبی‌پوشان در حال حاضر برترین خط دفاع و خط حمله گروه را در اختیار دارند.

دو تیم لوکوموتیو تاشکند و التعاون هم فقط روی کاغذ شانس صعود دارند و بعید است که این دو تیم در روز آخر بتوانند شگفتی‌ساز شوند.

برنامه بازی‌ها گروه A

التعاون عربستان- استقلال ایران ساعت ۲۰:۲۰

الاهلی امارات- لوکوموتیو تاشکند ساعت ۲۰:۲۰

جدول گروه A

۱- الاهلی امارات ۸ امتیاز

۲- استقلال ایران ۸ امتیاز

۳- التعاون عربستان ۵ امتیاز

۴- لوکوموتیو تاشکند ۵ امتیاز

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )