تیم فوتبال استقلال تهران با زدن ۱۰ گل از پشت محوطه جریمه شوتزن ترین تیم در لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران روز گذشته و بعد از آن که در نیمه اول دیدار مقابل پدیده شکست خورده به رختکن رفتند، در نیمه دوم با ارائه یک بازی تهاجمی موفق شدند دو بار دروازه تیم پدیده را باز کرده و در نهایت نیز این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود خاتمه دهند.

استقلال در حالی این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان رساند که هر دو گل این تیم حاصل دو شوت سنگین از پشت محوطه جریمه بود. شوتهایی که توسط امید نورافکن و جابر انصاری زده شد تا شاگردان منصوریان به لطف این دو شوت شکست را با پیروزی عوض کنند.

گلهای چهل و دوم و چهل و سوم این فصل تیم آبی پوشان، در واقع دهمین و یازدهمین گلهایی بود که این تیم موفق شد از پشت محوطه جریمه حریفان به ثمر برساند تا از این حیث نسبت به دیگر تیم‌ها در لیگ برتر پیشی گرفته باشد و بتوان لقب شوتزن ترین تیم لیگ برتر را به استقلال داد.

پیش از این کاوه رضایی به سیاه جامگان، محسن کریمی به سایپا، امید ابراهیمی به نفت نفت، امید ابراهیمی، علی قربانی و امید نورافکن به پیکان، مجتبی حقدوست به ماشین سازی و فرشید اسماعیلی به پرسپولیس بازیکنانی بودند که موفق به گلزنی از پشت محوطه جریمه شده بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.