مدیر اجرایی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: تیم قهرمان لیگ دسته اول چگونه می‌خواهد با تیم پنجم جدول مسابقات تبانی کند.

علیرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه انتخاب یکی از اقوام نزدیک سرپرست تیم بادران تهران به عنوان داور مسابقه با تیم پارس جنوبی شائبه‌برانگیز شده، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا برخی به دنبال پرداختن مسائل حاشیه‌ای هستند. تیم پارس جنوبی هفته گذشته قهرمانی‌اش را در لیگ دسته اول مسجل کرده و در این مسابقه چه بازنده شود چه پیروز تغییری در سرنوشتش ایجاد نمی‌شود. تیم بادران تهران هم در رده پنجم جدول است و در پایان مسابقات این فصل هیچ تغییری در جایگاهش ایجاد نمی‌شود. این مسابقه یک بازی تشریفاتی محسوب می‌شود. بنابراین چگونه برخی می‌گویند تیم قهرمان لیگ می‌خواهد با تیم پنجم جدول تبانی کند؟!

وی افزود: با توجه به تشریفاتی بودن این مسابقه و اینکه پیروز سیف‌الله‌پور قرار است پایان مسابقه از دنیای داوری خداحافظی کند این داور قدیمی را برای این مسابقه انتخاب کردیم و جای هیچ شائبه و ابهامی در مسابقه هم ایجاد نمی‌شود.

دهقانی در مورد تغییر ناگهانی داور بازی استقلال خوزستان و گسترش‌فولاد تبریز در هفته بیست و نهم اظهار داشت: داوری که برای این مسابقه انتخاب شده بود قرار بود از کرمان خودش را به اهواز برساند که با توجه به نبود پرواز مستقیم از کرمان به اهواز باید برای او پرواز کرمان به تهران یا اصفهان و سپس به اهواز را رزرو می‌کردیم که متاسفانه نتوانستیم چنین کاری انجام دهیم و از داوران رزرو برای این مسابقه استفاده کردیم و تیم داوری این بازی هم هیچ مشکل و شائبه‌ای نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.