سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: از سوی هواداران صنعت نفت در جریان بازی به هوادارن ما سنگ‌پرانی شد. در پایان بازی به اتوبوس تیم هم سنگپرانی صورت گرفت.

عبدالمهدی زهره‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد درگیری‌هایی که روی سکو در جریان بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت رخ داد، گفت: واقعا در این مورد چه باید بگویم. اتفاقاتی که رخ داد خوب نبود. با وجود اینکه جایگاه خوبی در اختیار ما قرار گرفته بود و هواداران در منطقه خوبی پشت نیمکت تیم‌مان استقرار داشتند اتفاقاتی افتاد که ناراحت کننده بود. از طرفین به سمت هواداران ما سنگ‌پرانی شد و آنها را مورد فحاشی‌ قرار دادند. شدت درگیری و سنگ‌پرانی باعث شد هواداران ما به زیر سقف پناه ببرند. خدا را شکر مشکل جدی برای کسی به وجود نیامد.

وی در مورد اینکه چرا در بازی بین دو تیم همشهری این مشکلات به وجود آمد، تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ بدی وارد فوتبال شده و این اتفاقات به هیچ وجه زیبنده نیست. نمی‌دانم این چه فرهنگی است که هوادار حریف را مورد اهانت قرار دهند. متاسفانه تحمل هواداران کم شده و دلیل این رفتارها برایم نا مفهوم است.

سرپرست فولاد خوزستان در ادامه تأکید کرد:‌ در ابتدای بازی مشکلی وجود نداشت و هواداران تیم خود را تشویق کردند اما یک مرتبه دیدم ناظر بازی به سمت هواداران بازگشته و در حال یادداشت مطالبی است. این اتفاق توجهم را جلب کرد و وقتی برگشتم دیدم هواداران ما مورد سنگ پرانی قرار گرفتند. متاسفانه این رفتارها بعد از بازی هم ادامه داشت و به اتوبوس حامل بازیکنان هم سنگ‌پرانی شد.

زهره‌بخش در مورد پیروزی مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: یک بازی خوب و فنی را از سوی دو تیم مشاهده کردیم. از چند هفته توانستیم به پیروزی برسیم و شرایط ما در جدول بهبود پیدا کرد. با تلاش بازیکنان مربیان و هیأت مدیره این پیروزی به دست آمد. در شب میلاد امام حسین به نوعی با کسب این پیروزی عیدی گرفتیم.

وی در مورد ناراحتی نعیم سعداوی از جریمه ۱۵ درصدی بازیکنان فولاد خوزستان، یادآور شد: هر کسی شیوه خودش را دارد. مربی دوست دارد بازیکنانش در آرامش باشد اما باشگاه راهکار شوک را موثر دانسته است.

زهره‌بخش در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل پیکان، تصریح کرد: در این بازی هم با قدرت به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم با کسب پیروزی به جایگاه‌مان تداوم ببخشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.