تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیداری حساس از هفته بیست و نهم به مصاف پرسپولیس رفت و در پی ارائه یک فوتبال زیبا در نهایت به یک نتیجه تساوی پرگل رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان مجتبی حسینی در تیم ذوب آهن در روزی که برای حفظ موقعیت خود در مکان چهارم جدول به شدت به امتیازات کامل بازی با پرسپولیس نیاز داشتند، در حالی که در همان دقایق ابتدایی بازی هم دوبار موفق به گشودن دروازه این تیم شدند، در نهایت با نتیجه مساوی ۳ به ۳ به کار خود پایان دادند تا بعد از هفته‌ها، سرانجام از رتبه چهارم جدول یک پله سقوط کنند.

ذوب آهن تنها تیمی بود که در نیم فصل اول مسابقات موفق شده بود پرسپولیس را شکست بدهد و با نتیجه تساوی که در هفته بیست و نهم از این تیم گرفت، تبدیل به تیمی شد که در این فصل در هیچ یک از دو بازی رفت و برگشت به قهرمان فصل نباخت.

سبزپوشان اصفهان در دو بازی با پرسپولیس یک پیروزی و مساوی به دست آوردند، ۵ گل زدند و ۳ گل خوردند. آنها از تیم قهرمان ۴ امتیاز گرفتند و به این تیم یک امتیاز دادند.

اما به جز ذوب آهن، این استقلال تهران بود که نتایجی حدودا شبیه به ذوب آهن مقابل پرسپولیس گرفت. استقلال تهران هم همچون ذوب آهن در هیچ یک از دو دیدار رفت و برگشت به پرسپولیس نباخت و نه تنها نباخت، بلکه با یک مساوی و یک پیروزی، ۴ امتیاز از این تیم گرفت و یک امتیاز هم داد. آبی پوشان تهران ۳ گل به پرسپولیس زدند و ۲ گل از این تیم خوردند تا این دو تیم تنها تیم هایی باشند که پرسپولیس در طول این فصل موفق به شکست دادن آنها نشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )