سرمربی پرسپولیس گفت: کلاهم را در مقابل بازیکنان برمی‌دارم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری گفت: به خانواده شهدای مرزبانی که در روزهای اخیر به شهادت رسیدند تسلیت می‌گویم. این آخرین بازی ما در لیگ در تهران بود و واقعا جا دارد به بازیکنانم تبریک بگویم. آن‌ها روحیه و شخصیت خودشان را نشان دادند. بازی امروز به گونه‌ای بود که می‌توانستیم با بهترین نتیجه به پایان ببریم. من می‌خواهم کلاهم را در مقابل بازیکنان بردارم و به آن‌ها به خاطر تلاش‌هایی که کردند تبریک بگویم.

او ادامه داد: ذوب آهن همیشه حریف سختی مقابل تیم ما بود. در دو سال اخیر که من مربی پرسپولیس بودم تنها تیمی بوده که نتوانستیم آن‌ها را شکست دهیم. بعد از ۲ بر صفر توانستیم به بازی برگردیم و بعد از ۳ بر یک هم باز هم توانستیم بازی را برگردانیم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که یار دوازدهم ما بودند. ما بازی بسیار سختی مقابل الوحده داریم و امیدوارم که بازی خوبی مقابل آن‌ها ارائه دهیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس هم گفت: این یک مسئله بین باشگاه و بازیکنان بود. بازیکنان به دنبال حق و حقوق خودشان هستند. من نمی‌توانم قاضی باشم. اما همیشه در کنار بازیکنان هستم. نمی‌توانم اینجا حکم بین باشگاه و بازیکنان باشم اما ناراحت می‌شوم می‌بینم بازیکنان تمرین نمی‌کنند. همین طور که الان دیدم نوراللهی و امید عالیشاه تمرین نمی‌کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره واکنش تماشاگران نسبت به اعتصاب بازیکنان گفت: چگونه فکر می‌کنید امروز می‌توانستیم بازی را ببریم؟ من گفتم در دو سال اخیر تنها تیمی که نتوانستیم شکست بدهیم ذوب آهن است. آن‌ها بسیار باثبات هستند و همیشه بین سوم تا پنجم جدول بوده‌اند. حتی قهرمان جام حذفی هم شده است. من گفتم کلاهم را جلوی بازیکنان برمی‌دارم زیرا در چنین جوی که هواداران شعار می‌دادند توانستند بازی کنند و شکست نخورند.

او درباره اینکه هواداران ۱۵ هزار بلیت خریدند اما ۷ هزار نفر به ورزشگاه آمدند گفت: من نمی‌دانم چرا امروز به ورزشگاه نیامدند اما من قدردان آن‌ها هستم. شاید به خاطر باران بود که هواداران به ورزشگاه نیامدند.

برانکو درباره عملکرد پرسپولیس گفت: ما قهرمان شدیم معنی سوال‌تان را نمی‌فهمم. در ۱۶ سال اخیر هیچ تیمی این گونه با قاطعیت قهرمان نشده است. ما همه رکوردها را شکستیم. بهترین دفاع و بهترین خط حمله و ... را داشتیم. دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم. البته بازی‌های ضعیف هم داشتیم. اما در کنار این‌ها تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی بازی کردیم.

او در پاسخ به این سوال که اگر اعتصاب بازیکنان تا زمان بازی پرسپولیس با الوحده ادامه داشته باشد واکنش شما چه خواهد بود؟ گفت: این مسئله به من مربوط نمی‌شود و بین بازیکنان و باشگاه است. من با کاپیتان‌های تیم صحبت و وضعیت را برایشان تشریح کردم. قصد ندارم اینجا قضاوت کنم اما همیشه در کنار بازیکنان خواهم بود.

برانکو در پایان نشست گفت: چرا کسی درباره بازی از من سوال نپرسید؟

خبرنگاران در پاسخ به سرمربی پرسپولیس گفتند بازی بار فنی نداشت.

برانکو در پاسخ گفت: ذوب آهن برای چهارمی می‌جنگید و ما هم می‌خواستیم بازی را ببریم. چرا بازی بار فنی نداشت. چرا کسی از من نپرسید که از داوری راضی هستم یا نه.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )